Hallo allemaal,
Ik lees regelmatig mee op dit forum en heb me nu maar eens geregistreerd.
De reden?Omdat ik enorm twijfel over de aankoop van een nieuwe camera.
Momenteel heb ik enkel mijn compactje,voorheen altijd gefotografeerd met een Fuji S5 pro maar deze verkocht wegens gezondheids problemen.
Omdat ik die SLR nu ik aan de betere hand ben toch wel enorm mis wil ik een nieuwe gaan aanschaffen,niet enkel de camera maar ook de objectieven.
Ik ben al weken review sites aan het doornemen en telkens als ik denk dat ik weet welke camera ik wil is het een dag later toch weer een andere.
Wat is volgens jullie de beste keus :
1) Canon 600d (lage prijs dus meer budget voor glas)
2) Canon 60d (bijna 300 duurder dus starten met 1 goed objectief)
3) Pentax K5 (scoort als beste op de dpreview site,goeie body,minder keus objectieven,camera is van 2010)
Momenteel neig ik naar die Pentax K5,maar wat me tegen houd is de keus aan objectieven en het feit dat de camera al wat ouder is.
Graag zou ik jullie advies willen vragen.
Alvast bedankt!
Ik lees regelmatig mee op dit forum en heb me nu maar eens geregistreerd.
De reden?Omdat ik enorm twijfel over de aankoop van een nieuwe camera.
Momenteel heb ik enkel mijn compactje,voorheen altijd gefotografeerd met een Fuji S5 pro maar deze verkocht wegens gezondheids problemen.
Omdat ik die SLR nu ik aan de betere hand ben toch wel enorm mis wil ik een nieuwe gaan aanschaffen,niet enkel de camera maar ook de objectieven.
Ik ben al weken review sites aan het doornemen en telkens als ik denk dat ik weet welke camera ik wil is het een dag later toch weer een andere.
Wat is volgens jullie de beste keus :
1) Canon 600d (lage prijs dus meer budget voor glas)
2) Canon 60d (bijna 300 duurder dus starten met 1 goed objectief)
3) Pentax K5 (scoort als beste op de dpreview site,goeie body,minder keus objectieven,camera is van 2010)
Momenteel neig ik naar die Pentax K5,maar wat me tegen houd is de keus aan objectieven en het feit dat de camera al wat ouder is.
Graag zou ik jullie advies willen vragen.
Alvast bedankt!
Comment