Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5DIII einde februari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 5DIII einde februari

    Het is met een paar dagen naar voren geschoven ( volgens canonrumors dan ) Benieuwd wat er in de video gedeelte beter is dan de mk2. Ik vrees dat verbeteringen marginaal zullen zijn. Voor fotografie krijgt het zeker een betere af en dat is, dacht ik, het enige wat er enigzins mis was met het huidige model. Is dat het rpijsverschil waard voor de meeste gebruikers van de mk2 die ook op de centjes moeten letten

    Comment


    • #17
      Ik hoop stiekem op een nog betere high iso performance.
      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

      Comment


      • #18
        Re: Canon 5DIII einde februari

        Nog nooit de Af gebruikt van die 5d II, dus hopelijk hebben ze de III op nog een aantal andere punten verbeterd.
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

        Comment


        • #19
          Blijkbaar zijn er meerdere zaken op komst. Ook de opvolger van de 600D en de 5D Mark II gaat een prijsdaling krijgen volgens canonrumors.
          550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

          Comment


          • #20
            Re: Canon 5DIII einde februari





            Last edited by jocau; 28 februari 2012, 05:50.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

            Comment


            • #21
              Re: Canon 5DIII einde februari

              Die ziet er wel vet uit

              Prijszetting gaat volgens mij rond de prijs van de Nikon D800 zijn.
              Last edited by AndriesDeLeener; 27 februari 2012, 20:48.
              ::: Flickr :::

              Comment


              • #22
                Re: Canon 5DIII einde februari

                Dat zijn de AF punten van de 1Dx... hoort daar dan ook een Digic IV bij voor de AF? En één digic 5+ misschien?
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment


                • #23
                  Re: Canon 5DIII einde februari

                  @ jocau, die foto's die je hier toont staan al een tijdje op het net hoor

                  grts
                  Sieg

                  ps. zou ze wel achter een linkje zetten, of het zou moeten zijn dat je deze zelf genomen hebt.
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon 5DIII einde februari

                    Spijtig dat het een schrikkeljaar is, anders was het vandaag al de laatste dag van februari...
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon 5DIII einde februari

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Spijtig dat het een schrikkeljaar is, anders was het vandaag al de laatste dag van februari...
                      Dacht gelezen dat het op 2 maart ging zijn ? Dus wie weet he

                      mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon 5DIII einde februari

                        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Dacht gelezen dat het op 2 maart ging zijn ? Dus wie weet he

                        mir
                        Toch een dag langer wachten voor de ongeduldigen
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon 5DIII einde februari

                          Toch wel vreemd dat canon nergens een melding doet dat er iets op komst zou zijn.

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon 5DIII einde februari

                            Zo'n data zijn altijd fijn, tot het die dag is en er niets komt.. Ik hoop dat hij tegen begin Maart aangekondigd wordt dan weet ik meteen hoeveel ik moet sparen. Maar als dat niet zo is ja.. Hij zal er wel komen zeker, vroeg of laat.

                            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Toch wel vreemd dat canon nergens een melding doet dat er iets op komst zou zijn.

                            mir
                            Misschien hebben ze plots een schrik gepakt bij het zien van de D800 en durven ze met hun 5D III niet meer mee buiten te komen
                            ::: Flickr :::

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon 5DIII einde februari

                              Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                              Zo'n data zijn altijd fijn, tot het die dag is en er niets komt.. Ik hoop dat hij tegen begin Maart aangekondigd wordt dan weet ik meteen hoeveel ik moet sparen. Maar als dat niet zo is ja.. Hij zal er wel komen zeker, vroeg of laat.



                              Misschien hebben ze plots een schrik gepakt bij het zien van de D800 en durven ze met hun 5D III niet meer mee buiten te komen
                              Nikon heeft er lang genoeg over gedaan om een stevig antwoord op de 5DII te geven. 36MP wel, maar de 51 AF points zullen al niet volstaan om in de tabelletjes te heersen. Als ze bij Canon nu eens zoals de D4 en de D4X een 5DIII en een 5DX uitbrengen? Alhoewel het precies lijtk dat Canon terugkomt van de pixelrace. De D3 scheerde net daarom ook hoge toppen inzake ISO. En nu wisselen ze precies van stoel, die twee merken. Alhoewel, eerst afwachten met wat ze gaan bovenkomen... de 1DX is duidelijk gepositioneerd op snelheid en hoge ISO, en zit in hetzelfde segment als de D4.
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon 5DIII einde februari

                                Voila 2maart zal het wel worden

                                ::: Flickr :::

                                Comment

                                Working...
                                X