Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D 's te koop aangeboden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 7D 's te koop aangeboden

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    nee, de knopjes van de 5DII liggen niet zo goed als op mijn 7D
    binnenkort wordt dat opgelost in de 5DX
    das persoonlijke ergonomie dan hoor, ik heb redelijk korte vingers en kan aan bepaalde top knopjes niet aan waardoor ik echt mijn vingers moet strekken en uitrekken om eraan te kunnen. Op de 5D zitten ze allemaal juist goed voor mij
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Ik heb er ook eentje te koop staan
      Reden, hij blijft als back-up in de kast liggen en dat is zonde voor zo'n prachtig toestel.

grts
      Sieg
      Ik heb wel interesse maar ik woon in Nederland.
      Wat is de prijs die jij vraag.

Cees

Comment

Veel mensen willen een goede zaak doen door hun 7D om te wisselen voor een 5DmII, die van de hand gedaan wordt om een 5DmIII... Daardoor ook redelijk veel 450, 500 en 550D te koop: dat zijn die mensen die dan upgraden naar een 7D.
        Trouwens al gemerkt hoeveel Nikon D700 er te koop staan? De D800 is dan ook een prachtig machien, vandaar!

Als er een nieuw toestel uitkomt zijn er mensen die dat als eerste willen. Door het verkopen van hun vorig toestel (waarvan ze trouwens uiterst tevreden waren tot de dag dat het nieuw toestel er kwam), hebben ze al een deel van hun nieuw toestel betaald.
        In zo'n periode kan iedereen goede zaken doen: jij als overnemer van een tweedehands toestel, de koper van het nieuwe toestel, die er een stuk meer voor betaalt in de eerste drie maanden dat het nieuw toestel bestaat, en vooral het merk (Canon, Nikon, Sony, Pentax enz.), die in plaats van één toestel twee toestellen heeft lopen, dus ongetwijfeld verkoop van batterijen, objectieven, ....

O, by the way: ik ben zeer tevreden van mijn 7D en zal deze niet snel inruilen voor iets anders
        Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ceescamper Bekijk bericht
          Ik heb wel interesse maar ik woon in Nederland.
          Wat is de prijs die jij vraag.

Cees
          Beste Cees,

Dat berichtje van mij was van 12 Februari, het toestel is ondertussen al lang van eigenaar gewisseld
          Maar er staan er regelmatig te koop hoor.

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Als 7D eigenaar denk ik er ook over om hem weg te doen. Het is mijn enigste toestel en ben er super tevreden over maar met de komst van de 5D mkIII wil ik me toch de stap nr full frame wagen en hier proberen een 5D mkII op de kop te tikken. 7D is een dijk van een toestel, super AF etc maar soms mis ik de extra stop ivm ISO die ik wel bij de 5d mkIII heb.

Greetz,

Geert
            Canon 7D - 24-70 L f2.8 - 24-105 L f4 - 50mm f1.8 - 100mm macro f2.8 USM - 100-400 L - Tokina 11-16 f2.8 - 85mm 1.8 - 70-200 f2.8 - 430EX II
            http://www.500px.com/Forex7d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Forex Bekijk bericht
              ...... maar soms mis ik de extra stop ivm ISO die ik wel bij de 5d mkIII heb.
              meen je dat nou echt..!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De ruis bij iso1000 en meer is soms lastig, en heb bij het uitproberen van 5d mk II ondervonden dat deze hierin beter is. Enfin het is een kwestie van wat nu belangrijk is voor jezelf hé. Voor actiefoto's is de 7D super met zijn AF. Voor portret en landschap is 5d II beter. Maar wat is uiteindelijk beter? T'is wat je er soms zelf van wilt maken denk ik. Het zijn beide zeer goeie toestellen, dat kan niemand ontkennen!

Greetz

Geert
                Canon 7D - 24-70 L f2.8 - 24-105 L f4 - 50mm f1.8 - 100mm macro f2.8 USM - 100-400 L - Tokina 11-16 f2.8 - 85mm 1.8 - 70-200 f2.8 - 430EX II
                http://www.500px.com/Forex7d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Forex Bekijk bericht
                  Als 7D eigenaar denk ik er ook over om hem weg te doen. Het is mijn enigste toestel en ben er super tevreden over maar met de komst van de 5D mkIII wil ik me toch de stap nr full frame wagen en hier proberen een 5D mkII op de kop te tikken. 7D is een dijk van een toestel, super AF etc maar soms mis ik de extra stop ivm ISO die ik wel bij de 5d mkIII heb.

Greetz,

Geert
                  Als jij van plan bent om de 7D weg te doen neem dan contact met mij op.
                  Mijn email is ceescamper@gmail.com

mvrgr Cees

Comment

Working...
                  X