Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minolta 414

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• minolta 414

Ik zou nu maandag aanstaande zo eentje willen gaan kopen in de macro voor een vriend van mij staat er nu aan 299 euro. Is er iemand met ervaring die zo eentje heeft en tevreden of niet tevreden van is ?
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

'k heb een tijdje met dit (zeer goede) toestel gewerkt, je kan enkele foto's bekijken op mijn site http://www.pbase.com/macchap/minolta_dimage_s_404
    BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Comment

Ja dat zijn aardige foto's die je genomen hebt met die minolta
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

inderdaad mooie opnamen...

Comment

Ik gebruik em alweer een half jaar, het is niet 1 van de snelste, maar de beeldkwaliteit is puik, voor het geld is het superveel camera, zie ook wat ik al eerder heb gepost over dit model.........

Comment

Bedankt allemaal voor de reactie ik ga hem nu kopen se voor mijn vriend allé ik hoop dat er nog zijn hé

Comment

Ik heb er eentje sinds een maand. Het is mijn eerste digitaal toestel. Tot nu toe was ik gewoon met een MF SLR te werken
              Ik ben nog in de test fase.

Geeft goede foto's. (ik heb er al enkele op 21 x 28 afgedrukt)
              De flits geeft een wat gele schijn. Dit kan ik makkelijk oplossen in het eerste beste programma.
              Wat me meer stoort is dat de AF er in slechte lichtomstandigheden er soms naastzit.
              In auto stand neemt het toestel makkelijk goede foto's.
              Door mijn SLR ervaring zat ik eerst in het semi-auto gedeelte te werken. Je kan daar wel wat aanpassingen in maken. Het diafragma kan je maar in 2 standen zetten 3 of 6.7 (8 in tele). De witbalans regelen gebeurt ook in het semi-auto gedeelte.
              Het best neem je foto's met het LCD scherm. De optische zoeker maakt een te grote fout.

Voor de prijs geen slecht toestel. Het werkt met een CF kaart wat ook prijsvoordelig is. Het gebruikt AA oplaadbare batterijen die niet meegeleverd zijn. (ik gebruik 2 sets van 2000 MA)
              Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Working...
              X