Gezien velen onder u hier pleiten voor een aankoop bij Power In Numbers in Australië, zal ik dat maar doen zeker. Om de transportkosten naar omlaag te halen, mijn vraag : zijn er nog geïnteresseerden, zodat we gezamelijk de transportkosten kunnen delen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog iemand CF'kes nodig uit AUS?
Collapse
X
-
Nog iemand CF'kes nodig uit AUS?
This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The AlbumLabels: Geen
-
-
Ridata
128 Mb : 32,40 euro
256 Mb : 57,00 euro
512 Mb : 114,00 euro
1 Gb : 219,00 euro
DHL : 20 euro (ongeacht aantal CF'kes).This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album
Comment
-
-
-
Laten jullie nog iets weten? Ik heb iedereen persoonlijk teruggemaild, maar (nog) maar van twee personen bevestiging gekregen. Bestelling plaats ik deze week...This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
Comment
-
-
hi,
efkens een vraag,ik ga mij kortelings (lees tegen juli-augustus) een canon 300d of canon 10d aanschaffen ,zijn deze kaartjes dezelfde voor beide toestellen ? zo ja dan ben ik ook wel geintresseerd.Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
http://www.cyclingphoto.be
Comment
-
Beide toestellen slikken inderdaag Compact Flash (zowel type I als type II) en ook MicroDisk. Je kunt er dus gerust bestellen bij PIN, zoals er al zovelen hier gedaan hebben (ikzelf oa ook...).
Comment
-
bedankt voor de snelle reactie.
zou eentje van 512mb willen bestellen voor nen 300d of 10d, zou iemand mij willen helpen wat ik moet doen (en ook het juiste type kaart weten te zeggen want ik ken daar voorlopig niks van),vb mail sturen naar FireFox of het hier via het forum laten weten of wat dan ook,en hoe krijg ik mijn kaart thuis ?Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
http://www.cyclingphoto.be
Comment
-
Paris lover, mail is onderweg...This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
Comment
Comment