Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5DmkIII?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5DmkIII?

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
    Ik zit met een serieus dilemma..

Mark 2 = €1800, Mark 3 = 3500 euro..
    Dat is bijna het dubbele.. Is de Mark 3 dit waard?
    Als je NU moet kiezen zou ik voor de mark 2 gaan. Als je nog even kunt wachten, tot de kinderziektes uit die mark 3 zijn, lijkt me dat ook wel interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Als je NU moet kiezen zou ik voor de mark 2 gaan. Als je nog even kunt wachten, tot de kinderziektes uit die mark 3 zijn, lijkt me dat ook wel interessant.
      Hey Lennert, thanks voor je reactie..
      Ik ken de voordelen van de MKIII tegenover de MKII, ik kan alleen niet geloven dat dat het prijsverschil rechtvaardigt?
      Last edited by -Will-; 17 april 2012, 13:42. Reden: Typo
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Ik ken de voordelen van de MDIII tegenover de MDII, ik kan alleen niet geloven dat dat het prijsverschil rechtvaardigt?
        Das een persoonlijke keuze.. Ik vind het de investering niet waard, de 5DII is en blijft top. De focus is niet de snelste, maar ik heb daar niks van te klagen.

Comment

Das een persoonlijke keuze.. Ik vind het de investering niet waard, de 5DII is en blijft top. De focus is niet de snelste, maar ik heb daar niks van te klagen.
          Idd, zo denk ik er ook over. Juist een 5D MKII in mijn handen gehad. Super toestel!
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Idd, zo denk ik er ook over. Juist een 5D MKII in mijn handen gehad. Super toestel!
            Als je nu ééntje wil: 5DII; dat prijsverschil is het (momenteel) niet waard, als je al ene kan vastkrijgen...
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Ik vind de focus best snel hoor zolang je het middelste punt gebruikt... maar ja dat weet je best ook wel hé
              De MK2 blijft idd een top toestel
              Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                Ik vind de focus best snel hoor zolang je het middelste punt gebruikt... maar ja dat weet je best ook wel hé
                De MK2 blijft idd een top toestel
                Mee eens. Het middelste focuspunt werkt snel en betrouwbaar... Wat dat aangaat zou ik al erg blij zijn geweest met 9 van zulke betrouwbare AF punten, zodat ik niet voor elk portret gebruik zou hoeven maken van "focus en recompose", want dat geeft met grote diafragma's toch wel erg vaak frustratie dat het scherptevlak net voor of achter het gewenste focuspunt (meestal de ogen) ligt
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
                X