Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D actie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Heb nog steeds een abbotje :-)
    "Buying a Canon doesn't make you a photographer. It makes you a Canon owner."

    Canon 5D

    Comment


    • #32
      Re: Canon 7D actie?

      ik heb 'm gisteren nog eens gebeld hoe het zit met zijn bestelling, en blijkbaar heeft hij een bericht gekregen dat men wacht op betaling, ondanks dat hij bij de bestelling aangegeven had dat hij enkel met een overschrijving wilde betalen..

      Dus ik vrees dat het met 'awaiting for payment' gaat blijven..

      Moest er alsnog een doorbraak in dit draadje komen hou ik jullie wel op de hoogte!
      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

      http://pallenhoven.be

      Comment


      • #33
        Re: Canon 7D actie?

        haha. goed voor hem, want anders wordt hij toch opgelicht.
        Canon EOS 550D + Canon EOS 450D + 18-55 IS II + 18-55 IS met defecte AF + 70-200 2.8L USM + Metz 36 + Sony DSC V1 + Sony DCR-PC2E + LoweproPro Runner 300 AW

        Comment


        • #34
          Re: Canon 7D actie?

          Dit wil ik ook wel volgen , ben benieuwd naar het resultaat. Hopelijk komt het goed.

          Comment


          • #35
            Re: Canon 7D actie?

            Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
            Nieuwe body voor de prijs van 723€...grapje?
            Laat u a.u.b. NIET vangen door zulke bedrieglijke reklames , ze zijn te mooi om waar te zijn ! beter koop in fotowinkel .
            ik streef naar goeie fotokes
            Canon 7D en Canon glas

            Comment


            • #36
              Re: Canon 7D actie?

              ik heb ooit een camera op marktplaats gezet, en kreeg vaak berichten uit Engeland met de mededeling dat ze het toestel voor hun zoon willen kopen of ik het toestel even wilden opsturen. Je kreeg dan een nep mail van een Engelse bank dat het bedrag stond geserveerd en overgemaakt word zodra het toestel is gearriveerd.
              Blijkt dat er veel Nigeriane zich daar mee bezig houden, daar lijkt dit ook wel op.
              Zoals ze vaak zeggen, als iets te moois is om waar te zijn is is het dat waarschijnlijk ook .
              gr
              willem

              Comment


              • #37
                Re: Canon 7D actie?

                Oorspronkelijk geplaatst door w-degraaf Bekijk bericht
                Zoals ze vaak zeggen, als iets te moois is om waar te zijn is is het dat waarschijnlijk ook .
                gr
                willem
                Dat was ook mijn gedacht hoor!...en van die biedingen uit afrika , daar heb ik ook al mee te maken gehad! die boden zelfs meer dan ik vroeg!..mee alle chinezen, maar....
                Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                http://pallenhoven.be

                Comment

                Working...
                X