Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
5DIII/5DX/3D gespot
Collapse
X
-
-
-
Re: 5DIII/5DX/3D gespot
Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk berichtHad ze ook al binnengekregen.
Comment
-
Begin al maar te sparen Jeroen !Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
-
ben benieuwd wat dit zal worden. De lenzen op zich boeien me niet. Maar de body ... ik hoop niet op een 7D II en hoop echt op een 5Dx of 5D III. De joystick is niet echt een pluspunt naar eigen mening. Liever zo een set button met draaiknop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk berichtDe joystick is niet echt een pluspunt naar eigen mening. Liever zo een set button met draaiknop.
buiten de ontspanknop natuurlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floris Bekijk berichtEr zijn op die foto's toch 2 verschillende camera's te zien. Die op de eerste 3 foto's is anders dan op de laatste 3.
Is die eerste de 1Dx?
De 3 laatste nieuwe 5D ??? (wie zal het zeggen, maar geen interne flits kan een indicatie zijn)
En een joystick op batterygrip, kan wel eens handig zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtLaat dat nu net hetgeen zijn wat ik het meeste gebruik
buiten de ontspanknop natuurlijk
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk berichtecht? weird, ik ga overal door mijn menu's en instellingen op het klein lcd schermpje met mijn draaiwieltje ( staat ook zo ingesteld ) Ik heb namelijk niet al te lange vingers en dieje joystick is net iets te ver voor mijn duim
In het genre fotografie wat ik uitoefen is het van belang dat dit zeer snel gaat.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMijn toestellen heb ik zo ingesteld dat de joystick het AF punt bediend, zodat ik enkel met de joystick te gebruiken zeer snel mijn AF punt kan verplaatsen.
In het genre fotografie wat ik uitoefen is het van belang dat dit zeer snel gaat.
grts
Sieg
Comment
Comment