Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Directshopper.de --> ervaringen??

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Directshopper.de --> ervaringen??

Hebben jullie ervaringen (slechte/goede) met deze online shop qua levering, service...?
    Ik weet dat TopFoto hier zeer hoog aangeschreven staat, maar die heeft niet zo'n uitgebreid gamma als Directshopper...
    “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
    Scott Adams

Originally posted by markali
    Hebben jullie ervaringen (slechte/goede) met deze online shop qua levering, service...?
    Ik weet dat TopFoto hier zeer hoog aangeschreven staat, maar die heeft niet zo'n uitgebreid gamma als Directshopper...
    Bij Directshopper heb ik reeds een paar keer een bestelling gedaan (Sigma lens, Löwepro tas). Geen problemen gehad. Antwoorden ook vrij vlot op e-mails. Aldaar heb ik thans nog een bestelling lopen waarvan de levering nogal op zich laat wachten (lenscap Canon, UV-filter, cardreader en remote). De helft van mijn bestelling is bij hun in voorraad, de andere helft (lenscap en remote) nog steeds niet (achterstand Canon).
    Dus ik denk als je daar iets bestelt, kijk dan goed op hun website of er vermeld staat "levering in 1 à 2 dagen, of iets in die aard. Anders zou je wel eens een tijdje dienen te wachten.
    Als je een "Bewertung" over hun schrijft op een bepaalde prijsvergelijkings site, krijg je van hunnentwege een bedrag aangeboden, als korting aftrekbaar bij uw volgende bestelling (ik dacht 5 €, zelfs 10 €).

Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
    X