Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik kom er niet uit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Als je momenteel geen 1000 euro kan of wil uitgeven, dan komt een DSLR gewoon niet in aanmerking.

    Als je nu de eerste stappen wil zetten in digitale fotografie dan is de 7i een ideale start. Met 500 euro neem je weinig risico.

    Maar als fotografie niet enkel je hobby is dan is een DSLR zoals 10D of D70 toch meer aan te bevelen.

    De Minolta DSLR wordt verwacht na Photokina in September. De prijs zal (volgens mij) ongeveer 1500 euro zijn.

    Jan.

    Comment


    • #17
      jan bedankt
      ik denk dat ik de knoop gewoon moet doorhakken
      ga vanavond die 7i halen
      en spaar wel voor de dslr van minolta kan ik al mijn spullen
      waarschijnlijk dan weer op gebruiken

      ik vind het forum zo leuk dat ik waarschijnlijk na aandachtig mijn gebruiksaanwijzing te hebben gelezen eens foto's ga plaatsen hier


      IEDEREEN BEDANKT

      Comment


      • #18
        Originally posted by Jan_10D
        De Minolta DSLR wordt verwacht na Photokina in September. De prijs zal (volgens mij) ongeveer 1500 euro zijn.
        1349 euro wisten ze mij in Geel te vertellen. Da's wel enkel body.
        Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

        Comment


        • #19
          Originally posted by tempelflower
          ik vind het forum zo leuk dat ik waarschijnlijk na aandachtig mijn gebruiksaanwijzing te hebben gelezen eens foto's ga plaatsen hier

          Gebruiksaanwijzing ga je niet echt nodig hebben, gewoon aanzetten plaatjes schieten, en de handleiding neem je wel eens, als ooit eens wat wil beginnen oefenen, de dslr kant op
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #20
            Misschien behoorlijk naast het eigenlijke punt, maar toch vind ik het als cineast van opleiding erg grappig dat ze tegenwoordig 16:9 tv's in je huiskamer (en veel centjes uit je geldbeugel) proberen te krijgen, maar dat de fotografiemarkt, die met hun 3:2 behoorlijk in de buurt zaten, nu voor een heel deel toestellen terug naar de 4:3 verhouding gegaan zijn, een verhouding die de hele bewegende beelden-industrie heeft afgeworpen wegens 'niet ideaal'...



            Domheid is internationaal?

            Comment


            • #21
              @ StevenVW
              1349 wist men in Geel te vertellen
              Bij de belgische importeur kan "men" niet bevestigen dat de DSLR nog dit jaar op de markt verschijnt en in Geel weet "men" al dat hij 1349€ zal kosten.

              Comment


              • #22
                Originally posted by notex
                @ StevenVW
                1349 wist men in Geel te vertellen
                Bij de belgische importeur kan "men" niet bevestigen dat de DSLR nog dit jaar op de markt verschijnt en in Geel weet "men" al dat hij 1349€ zal kosten.
                Nog nooit van ne glazen bol gehoord
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #23
                  leuk dat jullie verder "chatten" op mijn topic
                  wilde jullie even op de hoogte brengen
                  gisteren de 7i gehaald voor minder als we dachten met veel extra's
                  terwijl hij nieuw is bonnen heb ik gezien omdat minolta zijn dimage 5 was kwijtgeraakt kreeg hij 27 februarie een 7i toegestuurd dus nog met garantie ook
                  wat me opval is dat hij wel makkelijk in gebruik is veel dingen herkende ik al mede ook dankzij jullie
                  ik ben in de loop van de dagen wel een beetje bekent geraakt in de digi wereld.
                  enige wat ik een beetje storend vind is dat de camara zich moet scherpstellen eigelnlijk net als een videocamara maar daar zal ik aan moeten wennen
                  ga hem dit weekend zeker volop uitproberen jullie horen het wel

                  oja dat vrouwtje uit italie mailde nog of ik nog interesse had mooi niet dus maar als jullie interesse hebben ze heeft ook nog een 10 d nieuw in verpakking voor 800 euris

                  Comment

                  Working...
                  X