Oorspronkelijk geplaatst door summum
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?
Collapse
X
-
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
-
Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtVoilà, ik heb net dezelfde mening hierover...
En ik ondertussen ook
Wat een beest ...voelt nog een stuk degelijker aan dan de d300s.
De D3s in deze moment nog steeds de koning van de hoge iso .kan geen enkel toestel aan tippen , of het zou binnenkort de nieuwe canon moeten zijn ,dx1 of hoe noemt hij ook alweer.
De ruis die ik zie ... Jaja , heb al een ruisfoto gemaakt .. Op iso +50 000,
Maar dan nog , die foto is helemaal niet zo slecht en zeker wanneer je er met een ruisfilter overgaat , is hij gewoon goed bruikbaar. Eigenlijk nie te geloven hee, bij zo'n hoge waarden .
Ben blij dat ik de D700 niet genomen heb ( speelde ook al door me hoofd ) maar doorgebeten heb en ineens voor de D3s gegaan ben .
Begrijp me aub niet verkeerd hee , de D700 is ook een erg goed toestel, en ik kijk er zeker en vast niet op neer !
Moet ook elke dag gaan werken voor men boterham , net zoals de meeste hier.het geld groeid niet op men rug!
Maar inplaats van met een BMW of Mercedes te rijden , koop ik van dat geld liever wat anders. Dat zijn keuzes die ieder voor zichzelf moet maken.2 body's en wat lenzen ..
older and wiser ... my arse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk berichtZoals de titel al vermeld , is deze internet winkel betrouwbaar ?
Heeft er al iemand hier wat gekocht gehad ?
Goedkoopst is de d3s momenteel bij studio 73 geel . 4000 euro .
Maar is momenteel niet leverbaar , en ze weten ook niet wanneer hij terug zal binnenkomen , als hij al binnenkomt .
Vandaar wat rondgeneusd en bij deze winkel een d3s gevonden , aan toch aanzienlijk wat goedkoper .
Over deze winkel gaat het :
http://www.simplyelectronics.net/mai...FcYl3godUzeTzgKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtje gaat versteld staan over de beeldkwaliteit van dit toestel, en nog meer over de resultaten bij zeer hoge iso's.
Als de test gunstig uitvalt voor de Canon, ga ik die niet alleen in de studio maar ook 'buiten' gebruiken, en komt de D3S in de verkoop. Mét een zooi lenzen dan...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk berichtEn ik ondertussen ook
Wat een beest ...voelt nog een stuk degelijker aan dan de d300s.
De D3s in deze moment nog steeds de koning van de hoge iso .kan geen enkel toestel aan tippen , of het zou binnenkort de nieuwe canon moeten zijn ,dx1 of hoe noemt hij ook alweer.
De ruis die ik zie ... Jaja , heb al een ruisfoto gemaakt .. Op iso +50 000,
Maar dan nog , die foto is helemaal niet zo slecht en zeker wanneer je er met een ruisfilter overgaat , is hij gewoon goed bruikbaar. Eigenlijk nie te geloven hee, bij zo'n hoge waarden .
Ben blij dat ik de D700 niet genomen heb ( speelde ook al door me hoofd ) maar doorgebeten heb en ineens voor de D3s gegaan ben .
Begrijp me aub niet verkeerd hee , de D700 is ook een erg goed toestel, en ik kijk er zeker en vast niet op neer !
Moet ook elke dag gaan werken voor men boterham , net zoals de meeste hier.het geld groeid niet op men rug!
Maar inplaats van met een BMW of Mercedes te rijden , koop ik van dat geld liever wat anders. Dat zijn keuzes die ieder voor zichzelf moet maken.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIk had de D3 én een D700, mensen, dit zijn echt totaal verschillende toestellen, zélfs de autofocus is van de D3 (en dus ook de D3S) stúkken beter!
Ach forums...
am-staff: alvast veel plezier met je D3s
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtBen zéér benieuwd over een vergelijk van de D3S met de Canon 1D MarkIV. Ga komende week die test uitvoeren, en dan gaat het natuurlijk over de verhoudingen met ruis in hogere iso's. Bij mijn opdrachten durf ik met de D3S gerust zo nodig álles te trekken op 1600 iso met perfect resultaat. Ben echt benieuwd of de Canon hetzelfde beeld geeft.
Als de test gunstig uitvalt voor de Canon, ga ik die niet alleen in de studio maar ook 'buiten' gebruiken, en komt de D3S in de verkoop. Mét een zooi lenzen dan...
maar ik snap het niet zo goed, in alle testen zowel in de boekjes als on-line is de Nikon D3s de onbetwistbare iso koning, dus zeker tegen deze Canon met een "kleinere" sensor.
Pas op, ik wil hier niet de zoveelste canon-nikon zever starten maar qua iso is de discussie toch al lang gelopen dacht ikD800 en een goed glasservies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtBen zéér benieuwd over een vergelijk van de D3S met de Canon 1D MarkIV. Ga komende week die test uitvoeren, en dan gaat het natuurlijk over de verhoudingen met ruis in hogere iso's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buddy63 Bekijk berichtD800 en een goed glasservies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht3200€ is toch nog veel geld zenne pffff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichttoch al behoorlijk minder dan TS heeft betaald (maar dat is een nieuwe)
Dat is het nadeel van een tweedehands , waarvan de garantie deels of helemaal verlopen is .
Je weet maar nooit of je ze nodig hebt..... .
Als ik een tweedehands zou gezien hebben waarvoor men laat ons zeggen, 2500 euro zou gevraagd hebben , waarvan de garantie zo goed als verlopen zou geweest zijn , dan zou ik dat daar voor willen geven hebben . Maar meer dan 3000 euro vragen, voor een tweedehands met geen of zo goed als geen garantie meer op ..... Neen , dank je , dan liever wat meer en zeker zijn .2 body's en wat lenzen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk berichtYep , inderdaad een nieuwe , dus met twee jaar garantie.
Dat is het nadeel van een tweedehands , waarvan de garantie deels of helemaal verlopen is .
Je weet maar nooit of je ze nodig hebt..... .
Als ik een tweedehands zou gezien hebben waarvoor men laat ons zeggen, 2500 euro zou gevraagd hebben , waarvan de garantie zo goed als verlopen zou geweest zijn , dan zou ik dat daar voor willen geven hebben . Maar meer dan 3000 euro vragen, voor een tweedehands met geen of zo goed als geen garantie meer op ..... Neen , dank je , dan liever wat meer en zeker zijn .
Je kan er nu invliegen...voor jou kan 2012 al niet meer stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtHier moet ik je absoluut bijtreden! In de 3 jaar dat ik een D700 gebruik, heb ik nog geen enkele deftige scherpe actiefoto kunnen nemen
Ach forums...
am-staff: alvast veel plezier met je D3s
Bedankt Frank
En forums ... Ach , je haalt er uit wat je nodig hebt hee .
Er zijn altijd en overal mensen die het beter weten , stillekes laten doen .
Jij hebt buiten topmateriaal , ook nog eens de kennis en de ervaring waar hier nog heel veel mensen kunnen van kunnen leren .2 body's en wat lenzen ..
Comment
-
Geen enkele scherpe sportfoto met een d700, dan scheelt er tochiets met ofwel je toestel, ofwel je instellingen hoor!
Ik had enkel de d700(met 8 eneloops in de batterijgrip) en ik was eigenlijk al heel tevreden over deze camera bij sportfoto's.
Ben net overgeschakeld op de d3s, zou dus stukken beter moeten zijn, ik hoop het echt! Wordt tijd dat het wegsiezoen van start gaat,zodat ik kan gaan oefenen :-)
Ohja, mijn foto's (vooral met de d700 dus) zijn te zien op Flickr..
http://www.flickr.com/photos/krisclaeye/collections/72157624090604999/
Comment
Comment