Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goedkoopste Nikon d3s gevonden , winkel betrouwbaar ?

Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
    Iemand ervaring met deze winkel ? Is verzending bij deze store betrouwbaar ?

http://www.grausonline.nl/webwinkel/...dy-p-5288.html
    Een kennis van me heeft zijn D3s set daar ook gekocht ... een van de oude fotovakhandels in Maastricht.

Comment

Bij foka in Rotterdam, Nederland .
      4100,-
      Nikon en glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        lol de D3s voorbijgestreefd? ik wil graag m'n D700 ruilen voor zo'n voorbijgestreefde D3s...

'"t lijkt mij op dit ogenblik nog steeds de beste DSLR (35mm alike) die er beschikbaar is...
        Ik heb mijn D3s terug verkocht omdat ik de meerwaarde t.o.v. een D700 niet zag ...

Nu volop D700's hier ... zelfde beeldkwaliteit (na uitvoerige tests).
        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Ik heb mijn D3s terug verkocht omdat ik de meerwaarde t.o.v. een D700 niet zag ...

Nu volop D700's hier ... zelfde beeldkwaliteit (na uitvoerige tests).
          interesting statement... ik maak regelmatig foto's van tango in donkere zalen en jeugd basketbal, dus die extra ISO stop zou ik wel leuk vinden... is die d'r dan niet?
          Last edited by d_oracle; 27 december 2011, 09:59.
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Volgens wat ik al kunnen vinden heb, is de iso prestatie en beeldkwaliteit van de d3s iets beter op ISO 12800 , dan de d700 of de d3 op iso 6400 .

Denk ook dat het deze moment een van de beste al dan niet de beste ff dslr die er is.
            En tegen dat we een paar jaar verder zijn zullen er natuurlijk nog betere toestellen op de markt komen, maar kan de d3s nog best mee voor zijn ouderdom.
            Vergelijk het met een macpro van enkele jaren oud , die nu nog steeds zeer goed mee kan .
            Ik ga er maar meteen de Nikon 24-70 bijkopen, sluit mooi aan op men 70-200 VRII.
            Een 85 mm F1.4 en 50 1.4 f heb ik al. En op men 300 mm f4 en me 500 f4 VRII zal hij het ongetwijfeld ook goed doen.

Dan heb ik hier nog een d300s met batt grip van nog geen jaar oud en een d7000 liggen.
            Denk van de d300s te verkopen en de d7000 naast de d3s te gebruiken.
            Als alles goed gaat zou ik hem tegen morgenavond thuis in me handen moeten hebben
            2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

ben eens benieuwd wanneer die nieuwe toestellen op de markt gaan komen....er word al zolang over gepraat......

en tis te hopen dat de d3s een pak in prijs gaat zakken, dan weet ik al wat ik ga kopen

maar het zal wel een utopie zijn dat de prijs hard gaat zakken, gewoon nimeer verkrijgbaar ja eens de andere (dure) toestellen er zijn.....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                maar het zal wel een utopie zijn dat de prijs hard gaat zakken, gewoon nimeer verkrijgbaar ja eens de andere (dure) toestellen er zijn.....
                Je mag gerust zijn, ik verkoop die van mij nooit . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Je mag gerust zijn, ik verkoop die van mij nooit . . .
                  Francis, zeg nooit nooit

Comment

Als alles goed gaat zou ik hem tegen morgenavond thuis in me handen moeten hebben
                    Mag ik je dan maar meteen feliciteren...

Comment

Een bekende...

Maar wel één waar je zeker van bent dat je hem krijgt.
                      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        interesting statement... ik maak regelmatig foto's van tango in donkere zalen en jeugd basketbal, dus die extra ISO stop zou ik wel leuk vinden... is die d'r dan niet?
                        Daar heb me niet begeven ... dus daar kan ik niet over oordelen.
                        www.fotofolio.be

Comment

Heb hem momenteel in me handen
                          Ineens de Nikon 24-70 f2.8 ook meegebracht
                          Past mooi aan op de 70-200 VRII .

Heb de d3s in Nederland bij camex gekocht voor de prijs van 3999 euro.
                          Goedkoper is hij momenteel nergens te vinden in stock.
                          Hij kon er nog 2 leveren aan deze prijs zei de verkoper me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                            Mag ik je dan maar meteen feliciteren...
                            Bedankt

Comment

Heb hem momenteel in me handen
                              je gaat versteld staan over de beeldkwaliteit van dit toestel, en nog meer over de resultaten bij zeer hoge iso's.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                                Ik zou toch nog eens goed nadenken over de aankoop D3S… Dit model is volgens mij voorbijgestreefd. Als je toch in het Nikon gamma wil kopen zo ik ongetwijfeld de D700 aanraden. Of misschien wachten tot later in 2012 wanneer de nieuwste NIKON modellen ongetwijfeld zullen op markt komen.
                                Als ik de beeldkwaliteit en de hoge iso vergelijk met alles die er momenteel op de markt is,zelfs de nieuwste toestellen van gelijk welk merk,is dit toestel zéér vooruitstrevend.Waar blijft de rest eigenlijk?
                                Kijk je niet blind op pixels.
                                S.

Comment

Working...
                                X