Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D7000 autofocus problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: D7000 autofocus problemen

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    gaat toch om een andere camera..?
    grt,bouk.
    Sorry ik had camera lens gelezen maar was aan onze moderator gericht ==> Les.

    Comment


    • #62
      Re: D7000 autofocus problemen

      Ik word wel eens met Lens aangesproken!
      (maar François heeft wel gelijk: de lenzen zijn belangrijker dan de body).
      Alle gekheid op een stokje: van elk toestel komen er na een tijdje bepaalde "mankementen" aan het licht. Zo is er bv de fameuze err.99 van de 40D. Daarom is die topic http://forum.belgiumdigital.com/f9/d...el-135137.html interessant om eens door te nemen.
      Vandaar dat ik ook geen body tweedehands zou kopen; het is altijd de vraag waarom men een bepaald toestel wegdoet; en bovendien: wat met de garantie?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #63
        Re: D7000 autofocus problemen

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Ik word wel eens met Lens aangesproken!
        (maar François heeft wel gelijk: de lenzen zijn belangrijker dan de body).
        Alle gekheid op een stokje: van elk toestel komen er na een tijdje bepaalde "mankementen" aan het licht. Zo is er bv de fameuze err.99 van de 40D. Daarom is die topic http://forum.belgiumdigital.com/f9/d...el-135137.html interessant om eens door te nemen.
        Vandaar dat ik ook geen body tweedehands zou kopen; het is altijd de vraag waarom men een bepaald toestel wegdoet; en bovendien: wat met de garantie?
        Nagel op de kop!
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment

        Working...
        X