Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 in NY

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 in NY

    Met de lens inclusief
    enne ... in dollars ...
    Das andere koek hé...


    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

  • #2
    Wie heeft daar geprutst aan de prijs ?
    De enige prijs zonder comma is die van de D70, dus slechte vervalsing zou ik zeggen.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

    Comment


    • #3
      ziet er inderdaad uit als een photoshop jobbie. Veel minder jpeg artefacten rond de prijs dan bij de andere.
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

      Comment


      • #4
        Neen niks gefoefel dit is de echte prijs want ik heb die folder van B & H ook en kijk op hun site dan zie je het bewijs.
        Wat is daar speciaal aan, alles in NY en bij B & H is goedkoper dan hier en dan nog de goedkope dollar erbij !
        Is toch maar een 200 € minder als dat hij hier gaat kosten dus....

        http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=NavBar&A=search&Q=&ci=6222
        NIKON D70
        NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

        Comment


        • #5
          Als je de verzendkosten en btw nog even meerekend kan je hem beter in Nederland kopen
          http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

          Comment


          • #6
            Originally posted by ebi
            Als je de verzendkosten en btw nog even meerekend kan je hem beter in Nederland kopen
            idd: als je met de post laat komen wordt dat 1430 EURO!! niet echt goedkoop dus.

            Oli.

            Comment


            • #7
              Dat is inderdaad de échte prijs voor de kit: 1299$..
              (ik zit nu zelf in de VS en heb de BH brochure toegestuurd gekregen).

              met een wisselkoers van meer dan 1,25 is dat een groot verschil met europa! Let wel, als je dit toestel bij bh in de winkle koopt, komt er 8;75% BTW bij (niet als je via internet in een andere staat in de VS bestelt).

              maar garantie heb je dus niet als je importeert naar Belgie..

              Originally posted by Oliver
              Originally posted by ebi
              Als je de verzendkosten en btw nog even meerekend kan je hem beter in Nederland kopen
              idd: als je met de post laat komen wordt dat 1430 EURO!! niet echt goedkoop dus.

              Oli.
              www.jeverphotography.be
              D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

              Comment


              • #8
                Originally posted by StevenVW
                ziet er inderdaad uit als een photoshop jobbie. Veel minder jpeg artefacten rond de prijs dan bij de andere.
                Niets is minder waar ... gewoon een scan van de B&H folder.
                "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                Comment


                • #9
                  Zonder mij te willen uitspreken over de prijssetting van de D70, blijf ik het toch raar vinden dat deze als enige zonder comma afgedrukt staat. Ik vraag me af waarom.

                  Groetjes,
                  Rudy
                  Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                  Comment

                  Working...
                  X