Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instapcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Instapcamera

    Er zijn 3 grote merken, Canon/Nikon/Sony. De voor- en nadelen van ieder merk/toestel opnoemen zou veel te ver gaan, je gaat zelf onderzoek moeten doen om de camera die het best pas bij jou, te vinden. Neem tegelijkertijd ook een kijkje naar het lensaanbod, dit kan uw beslissing ook beïnvloeden.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #17
      Re: Instapcamera

      Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      Alweer een bewijs dat je weinig of geen verstand moet hebben van wat je verkoopt, als je het maar goed kan uitleggen.

      (Je mag altijd mijn software eens komen wegen hoor . En als je het over gebruiksvriendelijk hebt, breng dan maar je beste toestel eens mee, dan kunnen we eens vergelijken.)
      Ik vraag me af hoe oud de meeste mensen hier zijn op dit forum...
      Ik denk da als je toch meer dan 20 jaar in het vak staat, da je kan zeggen dat je iets weet over al die toestellen. En weeral een bewijs dat jij niets weet over software.
      En het beste toestel zal niet gebruiksvriendelijk zijn, want deze zijn namelijk voor professionele fotografen of voor al de betere hobby-fotografen die dit al lang uitvoeren. En nu maak ik hier geen woord meer aan vuil.

      Comment


      • #18
        Re: Instapcamera

        Jammer dat zo'n topic bezoedeld wordt door uitspraken van iemand die er absoluut niets van kent, en zich dan moet beroepen op zogezegde uitspraken van een man die ooit een fotowinkel heeft gehad.

        Maar het goeie nieuws is:
        Oorspronkelijk geplaatst door Siefert
        En nu maak ik hier geen woord meer aan vuil.
        Want ik denk dat er hier nog weinig lezers op jouw inbreng zitten te wachten ...
        Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
        Fujifilm X100V - Sony RX100M3

        Comment


        • #19
          Re: Instapcamera

          Hoi zizi,

          ik heb ook al veel horen zeggen dat canon en nikon elkaar waardig zijn.
          Bij ons in de familie hebben ze allemaal canon en ja zo ben ik dan ook naar canon gegaan. Ikzelf ben bijvoorbeeld eens gaan kijken naar het zogehete upper entry level van canon (voor er sprake was van de 600D). Respectievelijk de eos 550D, 60D en de 7D.
          Uiteindelijk ben voor de eos 550D gegaan omdat er nauwelijks kwaliteitsverschil was tussen de 3. Voor een amateur vind ik persoonlijk de eos 550D voldoende en compleet, kortweg een prachtig toestel. Van de nikon 5100 heb ik ook al veel goede dingen gehoord. Op digital rev tv vind je veel van dit soort reviews en vergelijkingen.

          Grappig hoe kai het op zijn manier uitlegd.

          Klik hier
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

          Comment


          • #20
            Re: Instapcamera

            Hebt U deze aanbieding al gezien?

            klik
            Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
            flickr

            Comment


            • #21
              Re: Instapcamera

              Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
              Jammer dat zo'n topic bezoedeld wordt door uitspraken van iemand die er absoluut niets van kent, en zich dan moet beroepen op zogezegde uitspraken van een man die ooit een fotowinkel heeft gehad.

              Maar het goeie nieuws is:

              Want ik denk dat er hier nog weinig lezers op jouw inbreng zitten te wachten ...
              Lees je handtekening is

              Comment


              • #22
                Re: Instapcamera

                Oorspronkelijk geplaatst door Siefert Bekijk bericht
                Ik vraag me af hoe oud de meeste mensen hier zijn op dit forum...
                Er zijn er in elk geval een heel aantal die al ruim 20 jaar met dslr's rondlopen, en dan niet als verkoper .
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #23
                  Re: Instapcamera

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zizi1976 Bekijk bericht
                  Ik ben een beginneling en heb enkel ervaring met een gewoon standaard klein toestel.
                  Het is mijn bedoeling om mooie familiefoto's te maken. Heb nog een andere richting (natuur, gebouwen, ...) voor ogen.
                  Ik vind het altijd spijtig dat er vaak 50 foto's worden genomen en er maar 5 of zo echt mooi zijn.
                  Het is mijn bedoeling er op mijn gemak in te rollen, eerst een workshop te volgen en me tegelijkertijd in te verdiepen.

                  Ik hou het forum in ieder geval in de gaten en ben al heeeel erg blij met jullie reacties.

                  Thx
                  5 van de 50 echt mooi? Dat heet wishful thinking!
                  Ik zou willen dat 1 op de 50 echt mooi was!
                  We hebben het dan over ECHT he, niet over een beetje
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #24
                    Re: Instapcamera

                    Binnen een paar maanden heb ik 2 mensen die nog NOOIT met een DSRL hadden gefotografeerd een Nikon D3100 aangeraden.
                    Deze camera heeft nl een functie om je te leren fotograferen. Zodra je weet hoe het moet, laat je die instelling voor wat het is, en doe je steeds meer zelf. Beide mensen zijn zeer te spreken over dit toestel. Je moet/hoeft van mij helemaal niets, maar deze ervaring wilde ik toch even laten weten.
                    Groeten,
                    Johan
                    Last edited by Johan1956; 8 december 2011, 17:17. Reden: Kromme zin.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #25
                      Re: Instapcamera

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Binnen een paar heb ik 2 maanden 2 mensen die nog NOOIT met een DSRL hadden gefotografeerd een Nikon D3100 aangeraden.
                      Deze camera heeft nl een functie om je te leren fotograferen. Zodra je weet hoe het moet, laat je die instelling voor wat het is, en doe je steeds meer zelf. Beide mensen zijn zeer te spreken over dit toestel. Je moet/hoeft van mij helemaal niets, maar deze ervaring wilde ik toch even laten weten.
                      Groeten,
                      Johan
                      DANK JE WEL Johan

                      Comment

                      Working...
                      X