Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera: compact of spiegelreflex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Camera: compact of spiegelreflex

    Je kan op het internet alles vinden, ik kan zo een artikel schrijven dat het beeld beter wordt van een UV-filter, met een wetenschappelijke verklaring erbij, maar dat maakt het nog niet waar.

    Waar zou die 3 ogige UFO vandaan komen en dat rode blokje naast het kustlict? UV-filter vergeten te verwijderen na fotograferen bij windkracht 10 op dezelfde plaats.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #17
      Re: Camera: compact of spiegelreflex

      Ik ben net eens tot bij een fotowinkel ook gepasseerd en eens wat info gevraagd..
      Het uiteindelijke advies van de persoon in de winkel was dat ik het beste zou zijn met de canon 500D of 550D (kweet niet juist meer welke) en met een standaard lens zou mij dit op 699 € komen. Iemand ervaring met de 500 of 550?
      Ik vond het natuurlijk wel spectaculair hoe je ermee kon inzoomen maar ik ben gewent van met een snapshot te werken dus ja.. nieuwe wereld ging open natuurlijk :-)

      Toch alvast bedankt voor de vele reacties !

      Comment


      • #18
        Re: Camera: compact of spiegelreflex

        Oorspronkelijk geplaatst door Tisha Bekijk bericht
        Ik ben net eens tot bij een fotowinkel ook gepasseerd en eens wat info gevraagd..
        Het uiteindelijke advies van de persoon in de winkel was dat ik het beste zou zijn met de canon 500D of 550D (kweet niet juist meer welke) en met een standaard lens zou mij dit op 699 € komen. Iemand ervaring met de 500 of 550?
        Ik vond het natuurlijk wel spectaculair hoe je ermee kon inzoomen maar ik ben gewent van met een snapshot te werken dus ja.. nieuwe wereld ging open natuurlijk :-)

        Toch alvast bedankt voor de vele reacties !
        zelf onlangs een 550d voor 2 dagen en meer dan 2000 clicks mogen uitproberen.. superfijn toestel is dat..
        EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

        Comment


        • #19
          Re: Camera: compact of spiegelreflex

          Oorspronkelijk geplaatst door Tisha Bekijk bericht
          Ik ben net eens tot bij een fotowinkel ook gepasseerd en eens wat info gevraagd..
          Het uiteindelijke advies van de persoon in de winkel was dat ik het beste zou zijn met de canon 500D of 550D (kweet niet juist meer welke) en met een standaard lens zou mij dit op 699 € komen. Iemand ervaring met de 500 of 550?
          Ik vond het natuurlijk wel spectaculair hoe je ermee kon inzoomen maar ik ben gewent van met een snapshot te werken dus ja.. nieuwe wereld ging open natuurlijk :-)

          Toch alvast bedankt voor de vele reacties !

          Geen ervaring mee, maar de 550 zou er wel goed uitkomen en met het overschot van je budget mits een klein beetje opleg kan je nog deze prachtige macrolens aanschaffen,

          daar ga je heel tevreden over zijn
          Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

          Comment

          Working...
          X