Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S602

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Het zou makkelijker zijn als ze de accessoires bij de camera hadden gezet. ik vind het zo niet echt overzichtelijk.

Tom, heb je daar ook de mogelijkheid om CF- en SM cards bij te kopen?

Luc

Hallo Luc,
    Ja...je hebt daar keuze.
    Ge moet maar ff gaan zien www.mediacheckpoint.de
    Een paar weken terug heb ik daar mijn S602 samen met IBM Travel kit 340MB besteld..
    Was ie maar al binnen D]

Eppie.
    EP

Comment

Hi Eppie,

Normaal als je links in de cataloog gaat kiezen heb je per merk (toch onder Fuji)
      de mogelijk 'Zubehor' aan te duiden...
      Daar kun je nogmaals kiezen onder lenzen, batterijen, laders, en kaarten...enz.

α 700 + DT16-105 3,5-5,6 + SAL70-300G 4,5-5,6 + HVL-F42AM + Velbon 250R

Comment

ok, bedankt. ik weet niet wat standaard word geleverd bij de fuji602. en wat ik erbij nodig heb.

Hi Eppie,

Normaal als je links in de cataloog gaat kiezen heb je per merk (toch onder Fuji)
        de mogelijk 'Zubehor' aan te duiden...
        Daar kun je nogmaals kiezen onder lenzen, batterijen, laders, en kaarten...enz.

Eppie.
        EP

Comment

Net als Tom heb ik vandaag ook een S602 besteld bij mediacheckpoint. De CF-kaarten bestel ik wel ergens anders want die zijn daar ferm duur. Ze hebben trouwens enkel de kaarten van de camera-fabrikanten waarvan ze toestellen verkopen.

groeten,

Tim

Comment

Net als Tom heb ik vandaag ook een S602 besteld bij mediacheckpoint. De CF-kaarten bestel ik wel ergens anders want die zijn daar ferm duur. Ze hebben trouwens enkel de kaarten van de camera-fabrikanten waarvan ze toestellen verkopen.

groeten,

Tim
            Tim,
            Kun je even zeggen waar ze dan goedkoper te vinden zijn ??
            Alvast bedankt..

Comment

@eppie : de twee eerste jaren -> Fuji Europe, het derde jaar bij hen

@Luc : je kan daar ook kaarten bestellen, maar ik heb nog 2 SM kaartjes van 128MB en ik heb een Ridata van 256MB besteld. Je vindt de link onder het gelijknamige topic.

@ronin : zie het topic 'Ridata' voor de kaartjes.

Greetz,
              Tom

<Gene Camera - (snik)>
              http://users.pandora.be/tommy_boy/tommy_boy/

Comment

[quote]
                ok, bedankt. ik weet niet wat standaard word geleverd bij de fuji602. en wat ik erbij nodig heb.

[quote]
                Eppie,
                Volgens mij zit er standaard alleen de S602 en gewone AA-batterijen en een SM 16MB in het normale pakket.
                Ze hebben wel een pakket samen met de Travel kit 340MB microdrive ....
                De rest is optie...

Groeten,

Comment

Is zo'n card-reader nu nodig?
                  ik weet niet goed wat erbij te bestellen.

Heeft Firecow trouwens z'n filmpje al?dat was eigenlijk z'n vraag

[QUOTE]

Eppie,
                  Volgens mij zit er standaard alleen de S602 en gewone AA-batterijen en een SM 16MB in het normale pakket.
                  Ze hebben wel een pakket samen met de Travel kit 340MB microdrive ....
                  De rest is optie...

Groeten,

Eppie.
                  EP

Comment

Hangt er van af. Vind jij het makkellijk om iedere keer met die USB/Seriele kabel van je toestel naar PC over te pompen ?
                    Ik niet. Gewoon kaartje uit het toestel, in de reader en even supersonisch overzetten naar PC (supersonisch want via je laptop-pcmcia sleuf wordt een kaartje gewoon als geheugen aangezien).
                    Of gewoon supersnel langs je USB poort via een lezer/schrijfer.

Greetz,
                    Tom

<Gene Camera - (snik)>

Edited by - tom on 11 June 2002 18:16:55

Edited by - tom on 11 June 2002 18:17:23

Comment

zo'n card-reader lijkt me dan wel handig. Bij mediacheckpoint zie ik hem staan voor 82 euro. Is het trouwens nodig apart nog adapter te bestellen? zit er stand.bij?

Hangt er van af. Vind jij het makkellijk om iedere keer met die USB/Seriele kabel van je toestel naar PC over te pompen ?
                      Ik niet. Gewoon kaartje uit het toestel, in de reader en even supersonisch overzetten naar PC (supersonisch want via je laptop-pcmcia sleuf wordt een kaartje gewoon als geheugen aangezien).
                      Of gewoon supersnel langs je USB poort via een lezer/schrijfer.

Greetz,
                      Tom

<Gene Camera - (snik)>

Eppie.
                      EP

Comment

82€ is wel redelijk duur ja.
                        Ik heb de mijne in november 2000 ongeveer 50€ betaald. En die leest smartmedia, compactflash (type I en II) plus microdrive.
                        Standaard wordt bij de camera enkel een USB kabeltje geleverd.

Greetz,
                        Tom

<Gene Camera - (snik)>

Comment

zo'n card-reader lijkt me dan wel handig. Bij mediacheckpoint zie ik hem staan voor 82 euro. Is het trouwens nodig apart nog adapter te bestellen? zit er stand.bij?

Of gewoon supersnel langs je USB poort via een lezer/schrijver.

Greetz,
                          Tom

<Gene Camera - (snik)>

Eppie.
                          Greetz,
                          Tom

<Gene Camera - (snik)>

Comment

de goedkoppste is volgens mij europc.nl
                            je hebt er een CF 256 MB voor 129 euro.
                            Ik heb 2x 128MB Ridata besteld bij
                            https://secure3.ozhosting.com/powermarket/pm_stores/PINStore/client/store.asp
                            (zie topic over Ridata)

Tim

Comment

Waarom zijn de gewone AA-batterijen niet OK?
                              Ik ga er toch vanuit dat het herlaadbare zijn en dat er een lader wordt meegeleverd of is dat niet zo?

Tim

Comment

nope, de bijgeleverde batterijen zijn enkel testbatterijen.

Luc

Comment

Working...
                                X