Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling Canon Ixus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Herstelling Canon Ixus

    Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    Ik denk dat herverkoopbaar gewoon betekent "in ongeopende verpakking"... Maar wie koopt nu iets om in de verpakking te laten zitten??
    Neen, herverkoopbaar betekend niet dat er al krassen in het toestel staan, het toestel duidelijk gebruikt is of de helft van de doos al onvindbaar is..
    Al is dit voor sommige producten wel anders, maar dat is wel afhankelijk van het type product / verpakking..
    Ik denk dat jij ook niet graag mp3 oortjes wilt hebben die reeds 'getest' zijn maar niet goedgekeurd..

    Mvg
    Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

    Comment


    • #17
      Re: Herstelling Canon Ixus

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotografken Bekijk bericht
      Neen, herverkoopbaar betekend niet dat er al krassen in het toestel staan, het toestel duidelijk gebruikt is of de helft van de doos al onvindbaar is..
      Al is dit voor sommige producten wel anders, maar dat is wel afhankelijk van het type product / verpakking..
      Ik denk dat jij ook niet graag mp3 oortjes wilt hebben die reeds 'getest' zijn maar niet goedgekeurd..

      Mvg
      Zo is het inderdaad.
      Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
      flickr

      Comment

      Working...
      X