Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plots stijgende prijzen???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: plots stijgende prijzen???

Doordat ze allemaal samen op dezelfde plek zitten, is er algemene schaarste. Maar er is ook een voordeel aan: diegene die de race naar nieuwe productie wint, is verzekerd va afzet. Ze gaan er dus allemaal alles aan doen om zo snel mogelijk terug te kunnen draaien en leveren.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

net een d90 gaan halen bij de plaatselijke fotozaak.
      zelfde prijzen nu zoals overal...en service vlak bij de deur...misschien beter zo

Comment

amaai, ik verschiet hier. In januari start ik met opleiding digitaal fotografie en heb mijn oog laten vallen op de nikon d90. Ik wacht nog even af om het nieuw aan te kopen in de hoop een 2de handse te vinden. Misschien best dan toch niet wachten en meteen nieuwe kopen?

Comment

Ik ben erg blij dat ik 2 weken geleden me een D7000 body gekocht heb bij Camera.nl aan 813€ (-7.5€ verplaatsingsvergoeding) want vandaag kost dezelfde body daar 979€
          Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
            amaai, ik verschiet hier. In januari start ik met opleiding digitaal fotografie en heb mijn oog laten vallen op de nikon d90. Ik wacht nog even af om het nieuw aan te kopen in de hoop een 2de handse te vinden. Misschien best dan toch niet wachten en meteen nieuwe kopen?
            Voor een nieuwe zou ik niet te lang meer wachten, want de camera is al een tid uit productie.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Voor een nieuwe zou ik niet te lang meer wachten, want de camera is al een tid uit productie.
              West-vlaming ?
              Nikon Df

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aeri Bekijk bericht
                reken op een jaar makkelijk voor er weer overschot is.... (dan pas zullen prijzen dalen....)
                6 maand om productie op te starten
                6 maand minstens om achterstallige orders te maken en de productie weer op een redelijk niveau te krijgen....

ik zou nu kopen... het zal de komende maanden enkel duurder worden nog naargelang de schaarste verergert...
                Wat zou dit met de kwaliteit gaan doen?
                Rap, rap en ...
                Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Working...
                X