Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

V1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• V1

ik heb eigenlijk gewoon een random vraagje...

wat me opvalt is dat ik hier nog nooit een sony V1 ben tegengekomen, ook al wordt het evenwaardig beschouwt als de G5
    wat is er mis met die camer?

Originally posted by Typhon.be

wat me opvalt is dat ik hier nog nooit een sony V1 ben tegengekomen, ook al wordt het evenwaardig beschouwt als de G5
    How how, ik heb er eentje gehad, en het is een topper!!! Er is niks mis mee, maar ondertussen zijn er al wel een aantal nieuwere en waarschijnlijk beter machientjes uitgekomen. (nee, niet bij Sony, die hebben nog niks beters dan de 717 en v1)

Comment

Originally posted by Rudy
      Originally posted by Typhon.be

How how, ik heb er eentje gehad, en het is een topper!!! Er is niks mis mee, maar ondertussen zijn er al wel een aantal nieuwere en waarschijnlijk beter machientjes uitgekomen. (nee, niet bij Sony, die hebben nog niks beters dan de 717 en v1)

Toen mijn oude Sony DSC-S85 was gevallen en daar niet tegen bleek te kunnen heb ik overwogen de V1 te kopen. De S85 was al een mooie camera op zijn snelheid na... De S85 was gewoon traag. De V1 is zijn opvolger en deze is gewoon sneller. Hij heeft een prachtlens en zeer uitgebreide functies. De S85 was een van de weinige die in 2:3 verhouding foto's kan nemen. Ik neem aan dat dat bij de V1 ook zo is. Mooi pluspunt is dit!! Waarom kocht ik de V1 dan niet? Nou simpel, ik vond hem niet lekker in de hand liggen. Zo'n camera is iets dat je beet moet pakken en je moet er lekker mee kunnen werken, is dat niet het geval niet kopen. Ligt ie jou wel lekker in de hand dan zou ik zeggen aanrader!!!

Comment

Working...
      X