Ik overweeg om een nieuwe CF-card te bestellen bij PIN, maar wat gebeurt er eigenlijk als je niet thuis bent wanneer ze leveren? (Ik meen me te herinneren dat deze vraag al aan bod is gekomen, maar kan de topic niet terugvinden, ook niet via search).
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bestellen bij PIN - wat als je niet thuis bent?
Collapse
X
-
-
Tja, dan gaat je pakketje terug naar australië en moet je er zelf om
Neen, dhl zal dan een briefje in je bus smijten met de vraag of je wil terug bellen om een afspraak te maken wanneer zij dat mogen komen leveren.http://www.vannecke.be
Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4
Comment
-
Ha, Wunjo, dan moet ik zien dat ik niet thuis ben, dan heb ik eindelijk een excuus om naar Australië te gaan
Nee, serieus: ik lees dat de levertijd ca.4 dagen bedraagt; ik ben normaal alle dagen thuis, behalve woensdag, dus kan ik best komende zondag of maandag bestellen, niet?EOS 80D
Comment
-
Originally posted by bisebaer
ik lees dat de levertijd ca.4 dagen bedraagt
Comment
-
Ik zie nu net ergens in Nederland een Sandisk Ultra II 256MB kaart staan aan 75€ (alles incl.); is die Sandisk nu beter dan de Ridata kaarten of niet? (Ik heb hier een gewone Sandisk liggen, en ben niet bepaald onder de indruk van de schrijf- en leessnelheid; ik werk met een Powershot G3: maakt die Ultra II veel verschil uit?)EOS 80D
Comment
-
-
Heb een 512 Mb ultra II besteld, had reeds een gewone 64 Mb
Kan dan vergelijken op 300D.
Ik breng later verslag uit.BD0251BE
Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote
Comment
-
de Ultra II is de snelste CF voor de moment
read 10MB/s en write 9MB/s
mss dat die nieuwe Lexars nog iets sneller zijn (80X)
met die 256MB UltraII hebben ze de testen gedaan voor de D70
D70 kan die kaart volschrijven zonder pauzes (144 foto's, jpg normal Large)
Comment
-
Vorige vrijdag om 9u 's morgens besteld en deze morgen het pakje ntvangen. Ik denk op een G3 dat je daar geen verschil gaat merken. Ik heb getest met een power die 30x was en een Ridata die 52x was, op een G5 en heb geen verschil gemerkt. Op een 10D merk je het verschil wel.
Comment
Comment