Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gebruikers ervaring Sony DSC-HX100V

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gebruikers ervaring Sony DSC-HX100V

Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
    Dus nog even voor de duidelijkheid: als ik met de PMB software een AVCHD dvd maak dan zou ik dit moeten kunnen afspelen met een blu-ray speler later?
    Dan zou ik al mijn filmpjes verder zo opnemen en gerust gesteld zijn.
    Dank u.
    Inderdaad, opnemen in AVCHD (hoogste kwaliteit die beschikbaar is, PS>FX>FH>...) Met PMB kan je ofwel AVCHD houden voor een blu-ray speler, ofwel converteren naar een gewone DVD

Comment

Ik denk om verder met de camera op te nemen in AVCHD en dan met PMB een AVCHD dvd te maken. Dit kan ik voorlopig afspelen op de computer en later misschien op een blu-ray.
      Naar mijn mening is het jammer om de mooie kwaliteit van AVCHD om te vormen voor een "gewone" dvd voor mijn dvd-recorder (is al een oud beestje van 7 jaar zonder hdmi uitgang). De tv is wel al HD ready (maar toch ook al 5 jaar oud).
      Dank u voor alle uitleg en de geruststelling!
      Canon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
        Inderdaad, opnemen in AVCHD (hoogste kwaliteit die beschikbaar is, PS>FX>FH>...) Met PMB kan je ofwel AVCHD houden voor een blu-ray speler, ofwel converteren naar een gewone DVD
        Ik heb daarjuist de software gedownload om een gewone dvd te kunnen branden met PMB. Daarna heb ik enkele filmpjes proberen te branden op dvd. Dit verliep ook vlot.
        Maar als ik die dvd wil afspelen gaat dit niet (zowel op dvd speler en computer).
        Ik kan er zelfs niet op dubbel klikken om de eigenschappen en bestanden te zien.
        Doe ik misschien iets verkeerd?
        Vele groeten,
        Tom
        Canon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
          Ik heb daarjuist de software gedownload om een gewone dvd te kunnen branden met PMB. Daarna heb ik enkele filmpjes proberen te branden op dvd. Dit verliep ook vlot.
          Maar als ik die dvd wil afspelen gaat dit niet (zowel op dvd speler en computer).
          Ik kan er zelfs niet op dubbel klikken om de eigenschappen en bestanden te zien.
          Doe ik misschien iets verkeerd?
          Vele groeten,
          Tom
          Heb het al gevonden.
          Met een ander merk van dvd's lukt het plots wel.
          Weer iets dat ik meer weet!
          Canon

Comment

Working...
          X