Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 60D versus Sony SLT-A65

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 60D versus Sony SLT-A65

Oorspronkelijk geplaatst door leontine1978 Bekijk bericht
    die quote van met een sony over straat lopen was idd ook flauw..
    dat ging niet over Sony, maar over Canon. Je mag dat flauw vinden, maar ik ben gevoelig aan design.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      ...Je mag dat flauw vinden, maar ik ben gevoelig aan design.
      En dat zeg jij als Nikonian?

Da meent je ni!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        En dat zeg jij als Nikonian?

Da meent je ni!
        Canon maakt heel mooie camera's, vooral de 5D is een streling voor het oog. Bij Nikon is alles iets bruter. Ik ben ook eerder Nikonian by default: toen ik mijn eerste camera ging kopen paste de 400D niet in mijn handen en de D50 wel (of toch bijna).

Ik dan maar onmiddellijk wat Ken Rockwell gelezen over het onbenullige van die megapixels . Nu ben ik maar al te content dat ik een camera heb die NIET van mount is verandert bij de overgang naar AF

Comment

[opletten met d-t-fouten]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Ik dan maar onmiddellijk wat Ken Rockwell gelezen over het onbenullige van die megapixels
            Is het niet eerder het onbenullige wat Ken Rockwell over die megapixels schreef?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
              Is het niet eerder het onbenullige wat Ken Rockwell over die megapixels schreef?
              nee hoor, dat artikel behoort tot de paar van zijn hand waaraan niet te tornen valt. Rockwell is geen idioot he, alleen neemt hij het hier en daar niet zo nauw met materiaal dat hij getest heeft en materiaal waar hij eens over gehoord heeft.

Comment

Was ook maar een grapje. Uw oordeel over KR is wellicht correct, ik neem hem zeker niet altijd serieus.
                Het probleem is dan wel, dat als je iets leest waar je zelf niets of weinig vanaf weet, het eigenlijk niet
                meer mogelijk is om er op te vertrouwen dat hij over dat bepaalde onderwerp niet uit de nek kletst.
                Ook over het nut van megapixels ben ik het trouwens niet met KR eens.
                Last edited by Zahra; 17 oktober 2011, 17:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Proficiat met uw aankoop. Dat is uitstekend materiaal. Nu nog de foto's...
                  inderdaad...een start met materiaal van dit niveau vraagt ook om een HOF notering binnen 2 weken
                  Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
                  Canon powershot s120

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fritzer Bekijk bericht
                    inderdaad...een start met materiaal van dit niveau vraagt ook om een HOF notering binnen 2 weken
                    Hehe en de luxe om dit of dat op t materiaal te steken heb je dan ook niet.

Comment

nee hoor, dat artikel behoort tot de paar van zijn hand waaraan niet te tornen valt. Rockwell is geen idioot he, alleen neemt hij het hier en daar niet zo nauw met materiaal dat hij getest heeft en materiaal waar hij eens over gehoord heeft.
                      Tja , Ken z'n schoorsteen moet ook roken...

Prima artikel, dat ook verwijst naar nog zo'n relativerend verhaal over merkenliefde...
                      Camera's zijn gewoon dozen, wie er magische eigenschappen aan toekent moet het zelf weten.

Comment

Working...
                      X