Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A77 Sony in bezit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: A77 Sony in bezit

    eerste foto's met de A77, was wel een aanpassing maar de eerste resultaten JPEG vallen goed mee, de laatste 3 zijn HDR. Je kan ze bekijken op mijn site, toch eentje bijgevoegd. Een andere map is " fuut met vis" Na het weekend hoop ik er beter mee te kunnen werken
    Sony 70-400 G F4-5.6 Sigma 70-200(2.8), Sonny 18-70 (3.5-5.6), Sony 16-50/2.8 Sony A77/2 Sony A99/2
    https://www.flickr.com/photos/redgy1/albums

    Comment


    • #17
      Re: A77 Sony in bezit

      Een vraag aan de TS. Het volgende heb ik gelezen over de A77 :

      The auto exposure of the A77 seems to be even more closely linked to active AF points than any previous model. Be warned, if you use a single AF point you’ll also be using spot metering regardless of the metering mode set.
      Is dit correct ? Want ik gebruik altijd het middelste AF punt, ook bij landschappen.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #18
        Re: A77 Sony in bezit

        Oorspronkelijk geplaatst door Redgy1 Bekijk bericht
        eerste foto's met de A77, was wel een aanpassing maar de eerste resultaten JPEG vallen goed mee, de laatste 3 zijn HDR. Je kan ze bekijken op mijn site, toch eentje bijgevoegd. Een andere map is " fuut met vis" Na het weekend hoop ik er beter mee te kunnen werken
        Heb je de foto's van de futen ergens in volledige resolutie staan? Hier ben ik wel benieuwd naar.

        Comment

        Working...
        X