Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Statief

ik ben op zoek naar een statief.
    Het is de bedoeling dat het vouwbaar is tot iets kleins dat in een gemiddelde rugzak kan (kan dat?)
    Ik ben er wel niet van plan er veel geld aan uit te geven, zit nu wat crap omdat alles naar het toestel zelf ging.
    (max +- 30 had ik gedacht)
    Het is de bedoeling dat er een canon powershot G5 op kan.
    zijn er aanraders?

Ik heb me indertijd een statief van Hama gekocht, het kan in een rugzak (totaal ingeschoven is het ongeveer 36 cm en het weegt 900 gr.), het koste ongeveer 30 € en mijn G3 past er op.
    Het type is een Hama "Traveller 3" 4195
    Ik heb het in de FNAC gekocht.

Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Originally posted by cypho
      Ik heb me indertijd een statief van Hama gekocht, het kan in een rugzak (totaal ingeschoven is het ongeveer 36 cm en het weegt 900 gr.), het koste ongeveer 30 € en mijn G3 past er op.
      Het type is een Hama "Traveller 3" 4195
      Ik heb het in de FNAC gekocht.

damn, gisteren naar de fnac geweest en had toen te weinig tijd om het grondig te bekijken (was 5 min voor sluitingstijd)...

tot hoe hoog kan het uitschuiven?

Comment

Ik zie hier op de doos staan tot 136 cm.
        Ooops ik vind hier mijn rekening terug van dat statief, dat heeft 64 € gekost, sorry .

Cypho
        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Gebruik zelf het statiefje van Vanguard (Toerist) en het is ingeschoven 33,5 cm lang en maximum uitschuifbaar is dat 137 cm en het weegt 900 gram
          Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
          Hier op dit forum.

Comment

Originally posted by jan van ginkel
            Gebruik zelf het statiefje van Vanguard (Toerist) en het is ingeschoven 33,5 cm lang en maximum uitschuifbaar is dat 137 cm en het weegt 900 gram
            Ik heb dit statiefje zelf ook, maar vind het wat gammel. Zeker met lange sluitertijden is het oppassen (mijn ervaring) Het zijn 3 antennes die uitgetrokken worden en verder geen tussenverbinding hebben.

Visit my website

Comment

heb de Hama 04279 gekocht voor 65€
              (ws wel boven de prijs van een fotowinkel maar ze hadden er toevallig 1 toen mn ouders een neiuwe vaatwasmachine moesten hebben :d)

Comment

Working...
              X