Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij nieuwe 5DII snel leeg ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Batterij nieuwe 5DII snel leeg ?

Cam en batterij zijn 2 dagen oud

Nog niet de kans gehad om echt te gaan shooten met dit weer
    Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
    Ik denk dat er niet mis is als je batterij al een bepaalde ouderdom heeft...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Ben toch ook eens benieuwd! Heb zelf deze Camera pas gekocht vorige week. Nog helemaal
      niet intensief gebruikt. Dus kan over de batterij niet veel zeggen. Dus volg dit zeker ook...

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
      Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

Comment

Ik meen dat de batterij van de 5DII dezelfde is als die van de 7D (LP-E6), niet? Wel, mijn batterijen gaan gewoon erg lang mee, of met andere woorden: de 7D is merkelijk zuiniger dan mijn vroegere 50D. Dat gezegd zijnde, gisteren of eergisteren haal ik mijn 7D uit mijn tas en de batterij was zo goed als leeg (), en moest onmiddellijk vervangen en geladen worden vooraleer ik mijn toestel kon gebruiken. Ik schat dat de 7D gedurende een kleine maand niet uit m'n tas geweest is (), wegens andere bezigheden.
        Ik houd de batterijen nu wel in de gaten, want (en dat heb ik al gemeld) ik vind toch dat de laadcapaciteit snel van de originele drie streepjes naar de huidige twee streepjes (beide batterijen) gegaan is.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Working...
        X