Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SuperSteraanbieding in Makro
Deze morgen in papieren folder, maar nog niet op de site.
CF-cards memorex 512 MB : 145 EUR
BD0251BE
Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote
nice, van welke prijs komen ze feitelijk?
ik had gepland deze zomer een 512 te kopen voor op reis, maar als het grote promotie is wil ik er nu ook wel eentje kopen, makro Eke is hier 5min vandaan.
Meestal stijgen ze na de promotie niet terug in prijs, dus denk ik niet dat er haast bij is. Tegen de zmer zou je ze overal aan die prijs moeten kunnen kopen denk ik
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Memorex zegt me niks als fabrikant van CF, misschien best bij de gekende merken blijven zoals Kingston, Ridata, Sandisk, Transcend...
Die prijs vind ik echt niet spectaculair...
Vorig weekend op de HCC computerbeurs in Antwerpen :
Sandisk CF 256Mb : 57€
Kingston CF 256MB : 59€
prijzen van 512Mb heb ik niet gevraagd.
Hun site is www.asiatech.nl maar er staan geen prijzen bij,daarvoor moet je hun een mail sturen.
Comment