Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nex 5N review

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nex 5N review

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Dan mogen ze dat dus wel eens met een 35mm-e-mount doen, en dan zal ik die zeker met veel interesse opwachten.
    ik denk zelf dat die er ook nog wel eens zal komen hoor.. de 2e generatie NEX schreeuwt gewoon om prachtige e-mount pancake-of andere objectieven..als je ziet, dat de 1e generatie NEX al erg goed was, en wat bv de 2e generatie nex5n allemaal vermogen, dan denk ik dat we nog veel leuke dingen zullen gaan zien, en sony zou er wel bij varen om zelf met prachtige primes uit te komen, zodat de adapters voor 3rd partylenzen van diverse merken achterwege zouden kunnen blijven..

een mooi idee zou kunnen zijn, om bv de NEX-e-mount primes bv weer de naam ROKKOR te geven.. klinkende naam, met een grote historie.

24mm,28mm, 35mm, 45mm, 50mm om mee te beginnen, varierend van bv f/1.7 , f/2 en bv f/2.8, daar kom je al een heel eind mee denk ik..
    EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

Comment

Working...
    X