Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De sluiter zie je niet zitten als je in de camera kijkt, daarvoor moet je eerst de spiegel laten opklappen.
En dan zie je ook nog niet of die een beetje blijft hangen terwijl je foto's maakt.
Aan de hand van je foto zou ik ook denken dat er iets mis is met de sluiter.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
De sluiter zie je niet zitten als je in de camera kijkt, daarvoor moet je eerst de spiegel laten opklappen.
En dan zie je ook nog niet of die een beetje blijft hangen terwijl je foto's maakt.
Aan de hand van je foto zou ik ook denken dat er iets mis is met de sluiter.
ja , net camera opgestuurd naar tech repair en we zien wel na hun offerte wat er aan de hand is.
Gelukkig nog mijn eerste toestel mijn 400D. Ik kan verlopig mijn plan trekken .
Gelukkig niet tegengekomen op een opdracht
Maar gratis zal het niet zijn denk ik.
Als het de sluiter is denk ik aan een bedrag rond de 350€.
Sluiters van 1D(s) II series met weinig clicks worden heel regelmatig volledig gratis gerepareerd of alleen de parts worden aangerekend, onafhankelijk van de ouderdom van het toestel ... er is dus een probleem bij deze sluiters ... meer details zijn daarover niet bekend ... hopelijk houdt de TS ons op de hoogte ... indien Techrepair niet gratis repareert zou ik altijd Canon zelf contacteren ... heb goede ervaring met de telefonische helpdesk ... een paar jaar geleden was deze zelfs bereikbaar via een internationaal gratis nummer, nu is het een gewoon 02 nummer ... je krijgt competente mensen aan de lijn die terugbellen wanneer dat nodig is.
Oorspronkelijk geplaatst door Silver RollerBekijk bericht
Sluiters van 1D(s) II series met weinig clicks worden heel regelmatig volledig gratis gerepareerd of alleen de parts worden aangerekend, onafhankelijk van de ouderdom van het toestel ... er is dus een probleem bij deze sluiters ... meer details zijn daarover niet bekend ... hopelijk houdt de TS ons op de hoogte ... indien Techrepair niet gratis repareert zou ik altijd Canon zelf contacteren ... heb goede ervaring met de telefonische helpdesk ... een paar jaar geleden was deze zelfs bereikbaar via een internationaal gratis nummer, nu is het een gewoon 02 nummer ... je krijgt competente mensen aan de lijn die terugbellen wanneer dat nodig is.
ja afwachten, ik heb hem gisteren opgestuurd en wacht op een prijsofferte bij tech repair. Ik hoop dat dat niet te lang duurt, kben toch blij dat ik mijn 1 ste 400D niet heb weggedaan anders zat ik nu zonder. Ik ga wel morgen eens bellen naar canon voor vragen ivm sluiter van mark 2N serie als dat normaal hersteld wordt met alleen aanrekening van materiaal, zo ben ik al van tevoren geinformeerd.
ja afwachten, ik heb hem gisteren opgestuurd en wacht op een prijsofferte bij tech repair. Ik hoop dat dat niet te lang duurt, kben toch blij dat ik mijn 1 ste 400D niet heb weggedaan anders zat ik nu zonder. Ik ga wel morgen eens bellen naar canon voor vragen ivm sluiter van mark 2N serie als dat normaal hersteld wordt met alleen aanrekening van materiaal, zo ben ik al van tevoren geinformeerd.
Alleen bellen NA de offerte ... Techrepair zal je info geven die je nu niet hebt en die relevant is om bij je gesprek met Canon in te brengen. Ook helpt het CPS member te zijn ... check even op de Canon site of je in aanmerking komt en welke ' kleur ' https://cps.canon-europe.com/
Comment