Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raad gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: raad gevraagd

Duizend maal sorry, Les. Ik had er een scheut ironie bij geschonken en eerder een antwoord
    verwacht van wie laat er nu zijn vrouw gebruiken en zijn stomme kodak niet. Toen hij nieuw
    was heeft heel de klas met mijn 50D rondgelopen en foto's getrokken. Hij is zelfs eens met
    iemand naar Duitsland op weekend geweest zonder mij. En mijn lens (17-55 2.8) heeft al
    op zovele andere cams gezeten dat ik ze mijn slet noem. Maar die ironie, die doet me nog
    eens de das om...

Comment

En ik trap natuurlijk in zoiets in...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Duizend maal sorry, Les. Ik had er een scheut ironie bij geschonken en eerder een antwoord
        verwacht van wie laat er nu zijn vrouw gebruiken en zijn stomme kodak niet. Toen hij nieuw
        was heeft heel de klas met mijn 50D rondgelopen en foto's getrokken. Hij is zelfs eens met
        iemand naar Duitsland op weekend geweest zonder mij. En mijn lens (17-55 2.8) heeft al
        op zovele andere cams gezeten dat ik ze mijn slet noem. Maar die ironie, die doet me nog
        eens de das om...
        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        En ik trap natuurlijk in zoiets in...
        Ik vind dit nu plezante antwoorden om te lezen .

Comment

het word de D90 !!!
          is besteld 520€ nieuw !!!
          nu nog op zoek naar 1 of 2 leuke lensen !!!

iemand suggesties ?

Comment

Enkele leuke lenzen voor je D90 (heb deze D90 zelf ook gehad)

- Nikon 35 F1,8
            - Nikon 50 F1,8
            - Nikon 85 F1,8

Als het een zoom lens mag zijn:
            - nikon 20-35 F2,8 (2dehands nog te vinden)
            - nikon 17-55 F2,8 (of tamron 17-50)

Vroeger gebruikte ik mijn D90 meestal icm de Nikon 20-35 F2,8 of 35 F1,8 of 85 F1,8 (indien tele)
            Alle 3 toppers
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Working...
            X