Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd over verkoop gerief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies gevraagd over verkoop gerief

    Ik zou graag binnenkort een 10D aanschaffen. Budgetgewijs zal ik nog efkens mijn broeksriem moeten aanspannen om dit te kunnen realiseren. Daarom overweeg ik om mijn huidige set te verkopen.

    Mijn vraag : wat lijkt jullie een eerlijke prijs (zonder dat ik mijn broek er aan scheur) voor het volgende gerief:

    -Fuji S602 Z
    -TL-FX9 tele voorzetlens
    -WA-FX9 wide angle voorzetlens
    -Twee sets batterijen (AA) + lader (GP Powerbank)
    -De nodige filters: Polar; UV; Close up +1,+2,+4;
    -Vivitar 16A flitser
    -Draagtas
    -16 MB Smart Media

    Alles in prima staat. Wat denken jullie?
    “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
    Scott Adams

  • #2
    De opvolger kost in Duitsland € 599, dus je broek zal je er altijd wel aan scheuren zeker

    Persoonlijk denk ik dat het meer kan opleveren om alles apart te verkopen, maar niet iedereen deelt die mening.

    Misschien kan je de mensen laten bieden op alles, of op afzonderlijke dingen ... als je voor alles een (aparte) koper hebt is alles buiten hé

    Comment


    • #3
      Hmmm, dat ziet er zo naar uit he, dat ik mijn broek eraan ga scheuren... En apart verkopen zie ik niet zo goed zitten. Misschien kan ik hem dan beter bijhouden, als goeie p&s.
      Ik had eigenlijk gedacht om er 500€ uit te krijgen...
      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
      Scott Adams

      Comment


      • #4
        Met al die accessoires zou da toch moeten lukken hoor...!

        Comment


        • #5
          Ik ga er nog eens een nachtje over slapen peins ik. Merci Tony!
          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
          Scott Adams

          Comment

          Working...
          X