Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlengde garantie niet mogelijk in duitsland ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlengde garantie niet mogelijk in duitsland ?

Aangezien ik nog een 300D kit in bestelling heb bij top-foto heb ik Ingo gevraagd of het mogelijk was om een verlengde garantie te kopen, helaas zei hij mij dat het in duitsland niet verkrijgbaar is.
    Ik weet niet juist wat er onder deze garantie valt en hoeveel het kost maar is het mogelijk om het toestel ergens te kopen en ergens anders een verlengde garantie te kopen ? Is dit mogelijk in belgië ? Voor een toestel gekocht in duitsland ?
    Enig ervaring met zo'n verlengde garantie ?
    Een fototoestel (van zwart plastiek )

verlengde garantie is een garantie die je volgens de europese wetgeving reeds recht op hebt.
    dus met andere woorden je betaald voor iets waar je al recht op hebt!!

dat noemen ze in nederland een beetje dom.
    of wel ons bent zuinig
    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

Comment

Aangezien ze in america gemakkelijk een "Extended warranty" kunnen kopen (5 jaar...) dacht ik dat het hier ook mogelijk was.

Comment

Ik heb nog op een belgische site gezien dat je een garantie uitbreiding kan kopen van drie jaar voor de powershot series. Dus is dit niet mogelijk voor de 300D ?, of is dit alleen niet mogelijk in Duitsland ?

Comment

Je hebt zowieso recht op 2 jaar garantie in Europa (wat de verkopers je ook proberen wijsmaken: bij Fnac zeggen ze bijvoorbeeld dat je er dat gratis bijkrijgt ).
          Na 2 jaar ben je toch weer aan het uitkijken naar vernieuwing (wegens beter, goedkoper, sneller,.. Dus waarom die garantie uitbreiden...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Misschien (hangt van de prijs af) kun je je spullen gemakkelijker verkopen als ze dan nog onder garantie zijn ?

Comment

Bij www.ac-foto.de kun je kiezen tussen 2 jaar of 3 jaar waarborg.
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Working...
              X