Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN - kosten voor terugsturen in garantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIN - kosten voor terugsturen in garantie

    Hallo

    een collega vroeg me hoeveel het zou kosten om een cf in garantie te laten omwisselen bij PIN. Ik stelde voor om (als het zou voorkomen) het gewoon in een enveloppe te verturen met zo'n internationaal stickertje op en dat vasa dat kostenloos terug opstuurt.

    Klopt dit of heb ik die gast maar wat wijs gemaakt???
    Nikon D90 + Canon Powershot G3

  • #2
    Hallo Brieje,

    Ingeval defect in de garantie tijd even een mail naar Vasa en dan mailt hij je wel terug met wat te doen.

    Uit ervaring weet ik dat het prima werkt en correct word afgehandeld.



    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Maar weet je ook hoeveel het kost?
      Want dat is het enige argument dat hij kan geven om er geen kaartje te bestellen (ben dus van plan om met enkele personen cf-kaartjes te bestellen, zie andere topic) en ik kan hem niet echt een antwoord geven.

      Kan iemand me ook vertellen over de extra DHL-kosten, weet ik die direct wanneer ze hebben geleverd of is dat iets dat achteraf wordt opgestuurd naar mij. En misschien ook een bedrag voor enkel cf-kaartjes?

      Alvast bedankt
      Nikon D90 + Canon Powershot G3

      Comment


      • #4
        Ik heb niets hoeven betalen bij omruiling.

        Extra kosten bij DHL heb ik niet hoeven betalen achteraf.

        Wat ik wel weet is dat in België bij bestelling van een X Drive een kleine nabetaling komt (niet in Nederland!!!).

        De kaartjes komen als document zodoende geen extra kosten, Zelf heb ik er al 8 tegelijk besteld zonder problemen.

        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Mercikes
          Nikon D90 + Canon Powershot G3

          Comment

          Working...
          X