Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdingen camera?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Afdingen camera?

Ik wil wel het adres van die winkels die zo'n korting geven .
    Vandaag heeft mijn nicht de Canon EF 28-300mm F:3.5-5.6 L IS USM gekocht 2349 euro en gene cent korting !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Zal wel ergens een merkgebonden aktie of zo geweest zijn, maar toch..... Ik had gerust
      die rugzak (54,40 euro) willen ruilen voor het voorzetstuk (19 euro)....
      Kaartje of rugzak voor 20 euro verkopen hier, of elders, en je kunt je nog met winst het
      voorzetstuk aanschaffen. Of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
        Ik wil wel het adres van die winkels die zo'n korting geven .
        Vandaag heeft mijn nicht de Canon EF 28-300mm F:3.5-5.6 L IS USM gekocht 2349 euro en gene cent korting !
        Als je reactie naar mij gericht was ? Art en Craft te Mariakerke (Gent) , maar zoals gezegd, het kan een 'toevallige' aktie geweest zijn van het merk hé.

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Kaartje of rugzak voor 20 euro verkopen hier, of elders, en je kunt je nog met winst het
        voorzetstuk aanschaffen. Of niet?
        Voorzetstuk heb ik toen gekocht, kaartje kan ik gebruiken, en de rugzak...... zal ik hier en elders eens te koop stellen. In z'n verpakking laten liggen brengt ook niks op hé .

Groetjes

Comment

mijn eerste bericht op dit forum; ik kocht begin van dit jaar een 5DMK2, 24-70mm, 70-200mm f/4, 430EX2 flits, twee 16GB 60MB extreme pro geheugenkaartjes, twee extra batterijen en originele batterygrip, een Lowepro AW302 slingshot tas. Bij navraag kreeg ik geen cent korting...ik was maar een paar dagen in het land dus had geen alternatief om ergens anders te checken. Is dit normaal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Band Bekijk bericht
            mijn eerste bericht op dit forum; ik kocht begin van dit jaar een 5DMK2, 24-70mm, 70-200mm f/4, 430EX2 flits, twee 16GB 60MB extreme pro geheugenkaartjes, twee extra batterijen en originele batterygrip, een Lowepro AW302 slingshot tas. Bij navraag kreeg ik geen cent korting...ik was maar een paar dagen in het land dus had geen alternatief om ergens anders te checken. Is dit normaal?
            Ja ! .... waarom zou dit niet normaal zijn ??

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Band Bekijk bericht
              Indien u nergens om gevraagd heeft, heel normaal denk ik. Al had u er van mij een lolly
              bij gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                Zeer juist, als jij hem de prijs van konijn afdwingt is zijn winst 0 en gaat hij failliet.
                Kan de buurvrouw haar fotootjes er niet meer laten afdrukken.

En hoe moet die man trouwens verder ?
                En degene van wie hij de winkel huurde ?
                Enz ...

Wees een beetje fair en koop direct op het internet.

Je wint nog kostbare tijd ook .
                Tja, dat is ook niet de oplossing, want dan haad hij helemaal niks verkocht (dus winst zeker 0 + de investering in zijn stock hij ook nog niet terugheeft)
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Er gebeuren soms rare dingen. Toen ik onlangs een body + objectief kocht bij een gekende winkel (), kocht ik daar meteen een zoekervoorzetstuk bij (winkelprijs 19 euro). Body en lens kostten 1.278 euro.
                  Toen ik vroeg of ik daar dat voorzetstuk er niet gratis bijkreeg als een soort korting..... NO WAY.... ondanks herhaald aandringen van mijnentwege.
                  Besloot toch maar om alles aan te kopen en kreeg er tot mijn verbazing een Scandisk SDHC Extreme III 8 GB kaartje (winkelprijs 54,40 euro) en een rugzak Samsonite Backpack (winkelprijs 49 euro) gratis bij .
                  Geen probleem voor het kaartje, kan ik gebruiken, maar die spiksplinternieuwe rugzak ligt hier te liggen in z'n verpakking .
                  Zal wel ergens een merkgebonden aktie of zo geweest zijn, maar toch..... Ik had gerust die rugzak (54,40 euro) willen ruilen voor het voorzetstuk (19 euro)....
                  Groetjes
                  op body´s zit zo goed als geen marge meer, op accessoires wel.
                  EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

Comment

Working...
                  X