Hallo,
Nog steeds zit ik te wachten op m'n 300d...
Uiteraard bekijk ik hier en daar de andere camera's die in mijn straatje passen.
(Even kort mijn eisen
- Meest buitenfotografie
- Veel sport op behoorlijke afstand 150mm+
- Er moet ook nog goed vanuit de hand kunnen worden gefotografeerd
Nou kan ik een D60 kopen voor 800€.
Da's dus erg aantrekkelijk en kan ik gelijk aan de gang. Echter lees ik hier en daar dat de AF erg langzaam is en eigenlijk niet geschikt is voor sport, kan iemand die ervaring heeft/had met deze camera hierover uitwijden??
Ook zou ik graag willen weten of de D60 met een behoorlijke tele (200mm en hoger) nog goed te gebruiken is vanuit de hand of is een statief dan echt een vereiste??
(Ook nog voor een vrouw goed mee om te gaan??)
De review op imaging-resource laat zien dat de Sony F828 toch behoorlijk geschikt zou zijn voor het fotograveren van sport, zou Jaja of andere gebruikers hier misschien wat over kunnen zeggen??
(Zeer snelle AF en pre-focus AF n.l.)
Nog steeds zit ik te wachten op m'n 300d...
Uiteraard bekijk ik hier en daar de andere camera's die in mijn straatje passen.
(Even kort mijn eisen

- Meest buitenfotografie
- Veel sport op behoorlijke afstand 150mm+
- Er moet ook nog goed vanuit de hand kunnen worden gefotografeerd
Nou kan ik een D60 kopen voor 800€.
Da's dus erg aantrekkelijk en kan ik gelijk aan de gang. Echter lees ik hier en daar dat de AF erg langzaam is en eigenlijk niet geschikt is voor sport, kan iemand die ervaring heeft/had met deze camera hierover uitwijden??
Ook zou ik graag willen weten of de D60 met een behoorlijke tele (200mm en hoger) nog goed te gebruiken is vanuit de hand of is een statief dan echt een vereiste??
(Ook nog voor een vrouw goed mee om te gaan??)
De review op imaging-resource laat zien dat de Sony F828 toch behoorlijk geschikt zou zijn voor het fotograveren van sport, zou Jaja of andere gebruikers hier misschien wat over kunnen zeggen??
(Zeer snelle AF en pre-focus AF n.l.)
Comment