Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Maar dan nog is dat best mogelijk. Niet iedereen is constant met zijn camera op de baan.
Vind ik ook, ik heb ongeveer 2100 clicks met een camera van 2 1/2 jaar oud.
En nog vind ik het teveel als je ziet hoeveel van die 2100 de moeite waard zijn.
Proficiat, van een 7D kan je geen spijt hebben.
En het beperkte aantal clicks dat kan best, met mijn 1000 D was ik ook zgn. "Zuinig" (5000 op één dik jaar ) de gewoonte van vroeger : analoog fotograferen kostte veel geld, en dat was er nog ingebakken.
Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's
Ik heb nog maar enkele uren een 7D, en direct de filmfunctie uitgetest in mn tuin. Ideaal voor stadsmensen die wat nood hebben aan de boerenbuiten.Veel sfeer...
Ik ben er sinds gisterenavond eigenaar van
Was een vriendelijk oude en correcte meneer. Zelf nog een geheugen kaartje van 1G gekregen
Die filmfunctie is wel zalig! ^^
Proficiat met je aanschaf! Filmen heb ik nog nooit gedaan met de 7D.
Ik vrees dat je met een 1GB kaart niet ver zult springen. Ik heb een 8 GB 60MB/s steken, en daar kunnen zo'n 225 foto's op (RAW + L jpg).
Ik denk dat 900 à 1000€ een goede prijs is,
ik heb me er vandaag eentje aangeschaft met 2300 clicks en 2 extra originele batterijen voor 1000€
Compleet in de verpakking met alle toebehoren nog in de oorspronkelijke verpakking en een restgarantie van 1 jaar.
Proficiat met je aanschaf! Filmen heb ik nog nooit gedaan met de 7D.
Ik vrees dat je met een 1GB kaart niet ver zult springen. Ik heb een 8 GB 60MB/s steken, en daar kunnen zo'n 225 foto's op (RAW + L jpg).
Ik heb in totaal 17 GB, maar ze gaan veeeeel sneller vol dan vroeger.
Comment