Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Originally posted by Z900
Dank voor jullie replies.
Wat te zeggen over dit objecief in combinatie met een goede
1.4x TC, dit ivm nicolas zijn geciteerde Canon EF 300/4.0 L IS?
mvg,
De IS funktie is natuurlijk nog een veel betere optie, zeker op een 300mm
Ik merk voor mezelf, dat mijn fotos van de consumer 75-300IS beter zijn kwa scherpte dan de optisch veel betere 70-200 L 4.0 met de caon 1.4 ex convertor, ik spreek over uit de hand geschoten beelden.
De IS laat mij met dit goedkoop lensje toe om zelfs op 1/60ste op 300 mm scherp te schieten.
Suc6
Originally posted by Z900
Dank voor jullie replies.
Wat te zeggen over dit objecief in combinatie met een goede
1.4x TC, dit ivm nicolas zijn geciteerde Canon EF 300/4.0 L IS?
mvg,
De IS funktie is natuurlijk nog een veel betere optie, zeker op een 300mm
Ik merk voor mezelf, dat mijn fotos van de consumer 75-300IS beter zijn kwa scherpte dan de optisch veel betere 70-200 L 4.0 met de caon 1.4 ex convertor, ik spreek over uit de hand geschoten beelden.
De IS laat mij met dit goedkoop lensje toe om zelfs op 1/60ste op 300 mm scherp te schieten.
Suc6
Comment