Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vreemd probleem met 7D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vreemd probleem met 7D

Met schelden of belachelijk maken komen we niet verder . Als iemand een schrijffout maakt is dat alleen maar menselijk , we trachten alleen maar mensen verder te helpen met onze eigen kennis .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
      Bedoel je daarmee dat er in de Engelstalige handleiding dingen staan die niet in de Nederlanstalige staan?
      Naar 't schijnt is de japanse handleiding dubbel zo dik en staat die vol extra en secret "features" !

Nee, serieus, ik denk dat je het toch verkeerd begrepen hebt hoor.
      LesC wou toch ook maar behulpzaam zijn!
      If livin' in the dark is bad, I don't wanna be good !
      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gimli Bekijk bericht
        Naar 't schijnt is de japanse handleiding dubbel zo dik en staat die vol extra en secret "features" !

Nog zo'n leukerd!!
        Wees trots op jezelf.

Waarom nemen jullie Zahra zo in de maling?
        In reactie #10 is zij vooral door het woordje 'inderdaad' op een dwaalspoor gezet.

Vertel gewoon dat 'feature' iets betekend als 'mogelijkheid' of 'voorziening'.
        En dat er inhoudelijk geen verschil is tussen de handleiding in de diverse talen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door florholvoet Bekijk bericht
          Plots werkte het niet meer, en soms wanneer ik de LOCK-knop - de vergrendelingsschakelaar voor het wiel - aan zette ging het terug terwiel het dan juist geblokkeerd zou moeten zijn..
          Lijkt mij dat hier gewoon iets verkeerds is, nee? Ik ken de 7D niet, maar als een knop of draaiknop een "omgekeerd resultaat" heeft, lijkt het mij gewoon dat de knop wel werkt, alleen begrijp je het verkeerd.

Comment

Zelf heb ik een 50D waarbij ik ook heel soms dit probleem ervaar.
            Het is dan voldoende om mijn batterijgrip eventjes los en terug vast te maken en het probleem is opgelost.
            Daar ik zie dat jij ook in het bezit bent van een batterijgrip zou dit wel eens het euvel kunnen veroorzaken.

PS: mijn batterijgrip is een clone, daarmee misschien....
            Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

Comment

Met een batterijgrip moet je blijkbaar goed zien dat het instelwiel van de grip zelf niet tussen 2 kliks in staat, dan werkt dat van de camera zelf niet meer, zowel bij originele als 'nep' grips.
              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Laatste twee zijn tenminste antwoorden waar TS iets kan aan hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
                Met een batterijgrip moet je blijkbaar goed zien dat het instelwiel van de grip zelf niet tussen 2 kliks in staat, dan werkt dat van de camera zelf niet meer, zowel bij originele als 'nep' grips.
                Zou toch niet mogen kunnen, zo tussen de twee blijven staan.
                Last edited by Guest42; 10 augustus 2011, 15:04.

Comment

@ florholvoet: misschien had je beter gewoon mijn linkje geraadpleegd, dan was je tenminste al wat opgeschoten met je probleem, in plaats van deze onzin te lezen

Comment

Hier heeft florholvoet écht iets aan.....................
                    Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Lijkt mij dat hier gewoon iets verkeerds is, nee? Ik ken de 7D niet, maar als een knop of draaiknop een "omgekeerd resultaat" heeft, lijkt het mij gewoon dat de knop wel werkt, alleen begrijp je het verkeerd.
                      Volgens mij draai je dan gewoon in de verkeerde richting
                      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Het probleem is inmiddels opgelost, het los en aankoppelen van de grip heeft het opgelost en inmiddels al een hele tijd geen probleem er meer mee gehad

Bedankt voor jullie reacties
                        Canon 7D gripped + Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma 30mm f/1.4 EX + Metz 44 AF-1

Comment

Working...
                        X