Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D80 probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D80 probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
    Informeer je eens bij camerarepair eekhout 3 in gent Tel.: 09-225 82 00
    Ga ik morgen eens proberen ...
    Nikon D80 *** AF-S DX VR Nikkor 18-200mm f/3.5~5.6G IF-ED *** Sigma 150mm f/2.8 APO Macro DG ***
    Sigma 18-50mm f/2.8 EX DC HSM *** Nikon SB-600 *** Manfrotto 055MF4 + Gitzo G1376M balhoofd *** .....

    Wally's Photogallery *** Wallysplace.be

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D80 probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
      Het is giswerk maar al eens een software upgrade uitgevoerd ?
      Net de Firmware van de Nikon-site geplukt en op SD-kaartje gezet. Maar ... één probleem : mijn scherm achterop de camera functioneert niet, dus kan ik ook de firmware niet updaten ...
      Nikon D80 *** AF-S DX VR Nikkor 18-200mm f/3.5~5.6G IF-ED *** Sigma 150mm f/2.8 APO Macro DG ***
      Sigma 18-50mm f/2.8 EX DC HSM *** Nikon SB-600 *** Manfrotto 055MF4 + Gitzo G1376M balhoofd *** .....

      Wally's Photogallery *** Wallysplace.be

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D80 probleem

        Steek hem gewoon binnen bij procirep. Kost je 30 euro en dan weet je direct of het nog de moeite loont om hem te laten herstellen of dat je je geld beter in een nieuwe body steekt...

        Comment


        • #19
          Re: Nikon D80 probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door wally Bekijk bericht
          Zo zou ik ook redeneren, maar de fotograaf waar ik m'n camera wou binnengeven had zo'n lijst van Nikon met 4 mogelijke type herstellingen. De herstelling voor mijn apparaat viel volgens die lijst in de hoogste prijsklasse, ttz +/- 400€ (verzendkosten en taksen incl)
          Defect bleek 200€ te kosten, hij maakt een factuur van 400€. Das makkelijk verdiend...
          Dat is 't zelfde als je naar de garage gaat. Daar smijten ze er toch ook niet met hun klak naar? Ze hangen de wagen gewoon aan de computer om te zien wat er precies scheelt, met de huidige digitale camera's zal dat ook wel zo zijn zeker dat ze gewoon foutmeldingen uitlezen?

          Zoals Joss zegt, voor die 30€ kan je niet twijfelen, dan ben je zeker dat de reparatie de moeite loont.
          Nikon D5100 + 18-105mm VR
          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

          Comment

          Working...
          X