Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Groot Probleem met 5DmkII - Raw wordt niet herkend -- DEFECT?

    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
    't was dus een nieuw kaartje?

    denk dat je voor een huwelijk een nieuw kaartje eerst best helemaal uitprobeert (lees volschieten) zodat je weet wat je er aan hebt...
    Nee niet nieuw, heb het al 2tal maanden continu in gebruik... Dus al wel paar keer geformatteerd intussen...
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

    Comment


    • #32
      Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Ik zou met het kaartje eens tot bij een BD-er in de buurt rijden om eens even te checken op zijn pc.
      OPROEP.... BD'er in de buurt van LEUVEN????

      Jammere is dat ik nog een windows laptop heb, maar die is van't werk, en ik kan daar geen raw bestanden op lezen, noch nieuwe programmatjes installeren.....


      bedankt voor jullie reacties alvast...
      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

      Comment


      • #33
        Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

        Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
        probeer eens om 1 van de beschadigde bestanden online te zetten, op die manier kunnen we met verschillende mensen op verschillende manieren proberen om de foto te recoveren...
        ik kan de foute bestanden zelfs niet kopieren op mijn harde schijf...
        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

        Comment


        • #34
          Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

          Misschien dit helpt : http://www.cardrecovery.com/cf-recovery/

          Ik heb hier wel geen persoonlijke ervaring mee.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #35
            Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

            Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
            OPROEP.... BD'er in de buurt van LEUVEN????

            Jammere is dat ik nog een windows laptop heb, maar die is van't werk, en ik kan daar geen raw bestanden op lezen, noch nieuwe programmatjes installeren.....


            bedankt voor jullie reacties alvast...
            wilsele putkapel... ik ben vanavond thuis...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #36
              Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

              Bedankt Allemaal,

              Very Strange But True: het was de kaartlezer. Heb vandaag van iemand anders een ander merk kaartlezer kunnen gebruiken.

              Wijze raad van Tante LeentjeSchoofsPhotography: HAMA is en blijft BROL!

              :-)

              Foto's gered!!!! En ikke blij!!!!


              PROBLEM SOLVED!
              * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

              Comment


              • #37
                Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
                Bedankt Allemaal,

                Very Strange But True: het was de kaartlezer. Heb vandaag van iemand anders een ander merk kaartlezer kunnen gebruiken.

                Wijze raad van Tante LeentjeSchoofsPhotography: HAMA is en blijft BROL!

                :-)

                Foto's gered!!!! En ikke blij!!!!


                PROBLEM SOLVED!
                blij voor jou

                computers en elektronica zijn soms rare beestjes

                heb intern in pc's ook al een aantal keer meegemaakt dat het lijkt alsof een hard disk defect is en dat het dan bleek dat het de IDE-kabel was
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • #38
                  Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                  Dat was even schrikken maar gelukkig niks aan de hand met de foto's.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                    gelukkig voor jou, leentje!
                    Ik durf wedden dat je op die 2 dagen 2 jaar ouder bent geworden :-)

                    G
                    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                      Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                      gelukkig voor jou, leentje!
                      Ik durf wedden dat je op die 2 dagen 2 jaar ouder bent geworden :-)

                      G
                      ja idd, en ik heb al zovéél rimpels

                      Merci!
                      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                      Comment


                      • #41
                        Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                        Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
                        ja idd, en ik heb al zovéél rimpels

                        Merci!
                        Was nogthans helemaal niet nodig, reeds in reactie #5 werd de oplossing je op een blaadje gegeven. Je camera bevat een prima kaartlezer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                        Gegevens al eens rechtstreeks van camera naar mac gekopieerd?
                        Met een andere pc getest?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                          Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
                          ja idd, en ik heb al zovéél rimpels
                          Dat is niet erg. Helemaal niet. Men gaat er steeds vanuit dat rimpels veroorzaakt worden
                          door zorg en verdriet en pijn en zo. Nu, niets is minder waar. Rimpels vertellen stilletjes
                          hoeveel zoentjes je hebt gehad in je leven. Ieder kusje een rimpeltje. Iedere rimpel een
                          verhaal van passie en liefde. Vertel het alstublieft niet verder, maar zelfs denken aan een
                          zomerzoen op een ver en vreemd strand met iemand die je dierbaar is, kost je 3 rimpels
                          en een half. Is dit leven niet mooi?

                          Comment


                          • #43
                            Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Dat is niet erg. Helemaal niet. Men gaat er steeds vanuit dat rimpels veroorzaakt worden
                            door zorg en verdriet en pijn en zo. Nu, niets is minder waar. Rimpels vertellen stilletjes
                            hoeveel zoentjes je hebt gehad in je leven. Ieder kusje een rimpeltje. Iedere rimpel een
                            verhaal van passie en liefde. Vertel het alstublieft niet verder, maar zelfs denken aan een
                            zomerzoen op een ver en vreemd strand met iemand die je dierbaar is, kost je 3 rimpels
                            en een half. Is dit leven niet mooi?
                            +1 voor RIMPELS! Weg met die antirimpelcrèmekes!
                            * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                            Comment


                            • #44
                              Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                              Goed te horen dat alles opgelost is!
                              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                              Comment


                              • #45
                                Re: Groot probleem - RAW foto's zijn Kapot-Foutmeldingen

                                Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                                Goed te horen dat alles opgelost is!
                                Inderdaad, zeker als je zoiets tegenkomt met de shoot van een huwelijk. Dat is dan wel even schrikken.
                                Ik vermoed dat dit Hama kaartlezertje al in de vuilnisbak ligt
                                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                                Comment

                                Working...
                                X