Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nu nog canon 50D kopen verstandig?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nu nog canon 50D kopen verstandig?

ik had een tamron 17-55 bij mijn nikon D90 en ik had altijd de indruk meer de zoom te missen dan iets te hebben aan de groothoek dus ...

ik kan deze set voor een 800 euro kopen, dat is ook zowat mijn budget op het moment..
    ik denk niet dat ik voor dat geld betere lenzen kan vinden samen met een 50D body he ...

mijn enige zorg is of 800 een goede prijs is voor deze set, maar ik denk van wel
    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk bericht
      ik had een tamron 17-55 bij mijn nikon D90 en ik had altijd de indruk meer de zoom te missen dan iets te hebben aan de groothoek dus ...

ik kan deze set voor een 800 euro kopen, dat is ook zowat mijn budget op het moment..
      ik denk niet dat ik voor dat geld betere lenzen kan vinden samen met een 50D body he ...

mijn enige zorg is of 800 een goede prijs is voor deze set, maar ik denk van wel
      En was de Nikan D90 niet goed soms ?

Comment

Jawel hoor
        Maar ik wou gewoon liever naar canon
        Interface, bediening, 2dehands aanbod, etc..

Sent from my Nexus S using Tapatalk
        500px

Comment

Ik verkies persoonlijk ook voor de 50D boven de 60D.
          Dat schermke van de 60D vind ik maar niks. Kruipt vuil tussen en is meer een gadget.

Ik denk niet dat er iemand een verschil gaat merken tussen een 50D of een 60D, technisch gezien. Dus als je budget beperkt is dan is die 50D zeker een goede keuze.
          De keuze tussen een 50D of een 7D is een ander verhaal

Ik heb heel lang met een 500D gewerkt (dezelfde sensor als de 50D) en dat ding maakt mooie beelden. De lens speelt een grotere rol. Die 50mm 1.8 is een goede keuze. Uw andere lens ken ik niet. Ben zelf niet zo'n fan van zooms. Maar dat is een persoonlijk keuze.
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

Comment

de 50d is zeker en vast een degelijk toestel

ikzelf beschik over 2 40d toestellen

ik heb ook die tamron lens die je aanhaalt en die 50mm 1.8

beide hele goede lenzen maar ik gebruik weinig de 50mm momenteel, vooral omdat ik op locatie bezig ben a la strobist

de 40d heeft dezelfde specs als de 50d behalve het aantal megapixels

ga zeker eens mijn site bezoeken en dan zie je de resultaten van de 40d, de reeks van ijssculpturen in brugge is trouwens op 1600 iso gemaakt, net niet het hoogste en vnl f2.8 met sluiter 1/125ste
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

super bedankt allemaal voor jullie input!
              Ik ga met een redelijk gerust hart deze set kopen en ik kijk er al ontzettend hard naar uit
              500px

Comment

Working...
              X