Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen een aantal canon's.
Het liefst zou ik voor de 7D gaan maar budget-gewijs is dat niet echt mogelijk,
al zeker omdat ik dan geen geld overhoud voor goede lenzen waardoor het gewoon dom zou zijn om zo'n camera te kopen als je er toch geen degelijke lenzen bij hebt.. Nu ben ik ook geen pro, dus is een 7D misschien ook wat overkill gewoon
Dus dan blijven er 2 toestellen over: de 60D en de 50D.
Ik kan een 50D met kaart en 50:1.8 en tamron 28-75:2.8 kopen voor (een pakje) minder dan de nieuwprijs van een 60D body..
Ik heb al veel gelezen over beide toestellen en ze hebben allebei voordelen tov mekaar.
ik neig meer naar de 50D maar ik maak me "zorgen" over 2 punten vooral denk ik:
- het exposure metering systeem van de 60D zou een pak beter moeten zijn waardoor de camera veel vaker het juist gaat hebben?
- ruis op hoge iso waarden?
wat ik wel een dik pluspunt vindt van de 50D is die stick ipv die Q-button!
any thoughts?
Het liefst zou ik voor de 7D gaan maar budget-gewijs is dat niet echt mogelijk,
al zeker omdat ik dan geen geld overhoud voor goede lenzen waardoor het gewoon dom zou zijn om zo'n camera te kopen als je er toch geen degelijke lenzen bij hebt.. Nu ben ik ook geen pro, dus is een 7D misschien ook wat overkill gewoon
Dus dan blijven er 2 toestellen over: de 60D en de 50D.
Ik kan een 50D met kaart en 50:1.8 en tamron 28-75:2.8 kopen voor (een pakje) minder dan de nieuwprijs van een 60D body..
Ik heb al veel gelezen over beide toestellen en ze hebben allebei voordelen tov mekaar.
ik neig meer naar de 50D maar ik maak me "zorgen" over 2 punten vooral denk ik:
- het exposure metering systeem van de 60D zou een pak beter moeten zijn waardoor de camera veel vaker het juist gaat hebben?
- ruis op hoge iso waarden?
wat ik wel een dik pluspunt vindt van de 50D is die stick ipv die Q-button!
any thoughts?
Comment