Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rare V-vorm op foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: rare V-vorm op foto's

Dag danielsl,

In je profiel staat niet waar je woont, als je niet ver van Hooglede woont wil ik die sensor wel even voor je schoonmaken. (gratis)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Je kan dat geld beter besteden aan schoonmaakmiddelen, artic butterfly of eclipse en swabs, want iets dat schoongemaakt is kan morgen weer vuil zijn......
      Ik heb een keer bij Chipclean wat voorbeelden gezien van sensors die met swabs schoongemaakt waren en ben toen meteen genezen om het zelf te doen.

Die voorbeelden waren natuurlijk wel extreem, maar mijn pa gebruikt maar 1 lens op zijn camera, dus voordat die sensor weer vuil is, zijn we al weer een hele tijd verder.

@Demeyereg: nogmaals bedankt voor het aanbod
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Hoi,
        Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        Ik heb een keer bij Chipclean wat voorbeelden gezien van sensors die met swabs schoongemaakt waren en ben toen meteen genezen om het zelf te doen.
        Niets verkeerd over Chipclean, hoor, maar ze praten wel hun eigen straatje schoon...
        Naast dat ze camera's ook heel goed schoon maken...
        Dus, gewoon de camera laten reinigen als u het zelf niet wilt doen of niet geheel aandurft (daar hoeft niemand zich voor te schamen of iets dergelijks...).
        Service aan de auto laat ook (bijna ) iedereen door professionals doen en dat is véél duurder...
        Zo'n stofje, haartje of ander vuiltje is zo weg en er kan weer volop genoten worden van het fotograferen.

Groet.
        Adrie

Comment

Working...
        X