Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Méér dan je zou denken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Méér dan je zou denken.

    Nikon is sedert 1971 vaste leverancier van de NASA voor haar ruimtevluchten.
    In totaal maakten astronauten al meer dan 700.000 ruimtefoto's met Nikon-camera's .......
    Zo kocht NASA eind 2009 nog elf D3S camera's en zeven AF-S Nikkor 14-24mm objectieven....
    Dan moet er toch ECHT sprake zijn van kwaliteit, of niet??
    En Canon......(?)
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Buster
      Nikon is sedert 1971 vaste leverancier van de NASA voor haar ruimtevluchten.
      In totaal maakten astronauten al meer dan 700.000 ruimtefoto's met Nikon-camera's .......
      Zo kocht NASA eind 2009 nog elf D3S camera's en zeven AF-S Nikkor 14-24mm objectieven....
      Dan moet er toch ECHT sprake zijn van kwaliteit, of niet??
      En Canon......(?)
      Misschien doen ze 't omdat ze niet graag kwaliteits Canon materiaal zouden kwijt geraken in de ruimte?
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #18
        Re: Méér dan je zou denken.

        Dat zei mijn zoontje van drie ook al................
        [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

        Comment


        • #19
          Re: Méér dan je zou denken.

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          Misschien doen ze 't omdat ze niet graag kwaliteits Canon materiaal zouden kwijt geraken in de ruimte?


          Jamaar ik vind Canon ook goed hoor , de veelzijdigheid van die camera's , man!
          Toen mijn AE1 , nog uit het analoge tijdperk , het begaf , gebruikte ik die hier op mijn atelier als presse papier .En niet één papiertje vloog weg hé , om maar te zeggen


          Walter
          D850

          Comment


          • #20
            Helemaal eerlijk? Ik denk dat beide merken gewoon kwaliteit leveren. En het zal altijd een nek aan nek race blijven denk ik. En da's goed, kan alleen de consument ten goede komen.
            Het is ook een deel persoonlijk, de ene werkt makkelijker met Canon, de ander met Nikon. En ik vrees dat het verschil in beeldkwaliteit minimiem zal blijven, zeker in het topsegment en met toplenzen...
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #21
              Re: Méér dan je zou denken.

              Neem een paar bodies en lenzen van verschillende merken in dezelfde klasse, en dan moet ik nog altijd de eerste tegen komen die op meer dan toevallige manier weet aan te wijzen welke foto's met welke body-lens-combinatie gemaakt zijn, zeker wanneer het over afdrukken op papier gaat.
              Zelfs al dan niet FF is voor de meesten niet te zien, tenzij je wijdopen werkt en echt op DOF gaat letten, of tenzij je heel groot gaat afdrukken.

              Nu, wat die productiecijfers betreft: dat hoeven waarschijnlijk niet meteen ook de verkoopscijfers te zijn. Kan best dat er bij distributeurs en winkeliers nog wel een deel voorraad zat.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment

              Working...
              X