Ik heb gelezen dat de Canon G5 een nederlandstalige menu heeft als men die dan koopt bij topfoto is die dan ook nederlands of duits .En bij de Nikons 5700 en 5400 misschien weet iemand welke menu taal daar gebruikt word .Ook nog een vraagje in verband met garantie ik weet europees is dat 2 jaar .Kan men de garantie verlengen want op de sites van canon en nikon vind je daar niks van terug .mvg j-p .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aankoop nieuw toestel bij topfoto
Collapse
X
-
-
Ook een Nederlandse want er zitten meer talen in.
De gewone garantie is europees.
Bel even voor de verlengde garantie naar Top-foto en vraag naar Ingo Albert.
Deze spreekt vloeiend Nederlands.
Succes
Originally posted by Jean-Paul
Ik heb gelezen dat de Canon G5 een nederlandstalige menu heeft als men die dan koopt bij topfoto is die dan ook nederlands of duits .En bij de Nikons 5700 en 5400 misschien weet iemand welke menu taal daar gebruikt word .Ook nog een vraagje in verband met garantie ik weet europees is dat 2 jaar .Kan men de garantie verlengen want op de sites van canon en nikon vind je daar niks van terug .mvg j-p .
-
Originally posted by Jean-Paul
Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140
Comment
Comment