Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuws 5DmkIII

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuws 5DmkIII

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
    Ze zijn niet meer marktl..der met een korte maar met een lange ... dus die luxe kunnen ze zich niet meer permitteren ... vanaf de D3/D300+1D MKIII débacle is hun rijk uit en staan ze nu zelfs fundamenteel op achterstand en dit niet alleen tov Nikon ... ze hebben nog steeds een interessanter lenzenassortiment, maar ook dat is bijna niet meer relevant ... dit van een Canon gebruiker
    Check your sources: http://www.dfpro.nl/artikel/2332755/...-in-dslr-markt
    Niet dat het belangrijk is imo.
    Mvg Tim

Comment

ik kijk eerlijk gezegd toch meer uit naar de specs van de 1Ds mkIV de 5D mkII is zo al goed genoeg ik ben er alvast heel tevreden over.
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Ze zijn niet meer marktl..der met een korte maar met een lange ... dus die luxe kunnen ze zich niet meer permitteren ... vanaf de D3/D300+1D MKIII débacle is hun rijk uit en staan ze nu zelfs fundamenteel op achterstand en dit niet alleen tov Nikon ... ze hebben nog steeds een interessanter lenzenassortiment, maar ook dat is bijna niet meer relevant ... dit van een Canon gebruiker
        Vooropgesteld dat ik wel Canon-gebruiker maar geen Canon-fanboy ben, heb ik niet het idee dat je met een 1D Mark IV of 7D in de praktijk iets merkt van het "fundamenteel" op grote achterstand staan" ...... En in tegenstelling tot jou lijkt mij het (al of niet interessanter) lenzenassortiment wel relevant voor een DSLR-gebruiker.

Comment

Ik denk dat je standpunt niet helemaal klopt

DSLR Global Marketshare 2010

Canon 44.5%
          Nikon 29.8%
          Sony 11.9 %

Het marktaandeel van Canon is echt een pak groter dan dat van Nikon hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederikdhont Bekijk bericht
            Ik denk dat je standpunt niet helemaal klopt

DSLR Global Marketshare 2010

Canon 44.5%
            Nikon 29.8%
            Sony 11.9 %

Het marktaandeel van Canon is echt een pak groter dan dat van Nikon hoor

http://www.canonrumors.com/2011/04/c...r-marketshare/
            Gezien de reacties even een verduidelijking : de verkoopcijfers zijn er niet mee bedoeld ... maar wel het technologische leiderschap in de sector : de volledige electrische EF mount in 1987 is fundamenteel geweest voor het marktleiderschap dat er op gevolgd is ... vervolgens ultrasoon ringmotoren, optische stabilisatie, CMOS sensoren uit eigen ontwikkeling en productie en heel vroeg reeds ful-format sensors (misschien een detail : uit één stuk en niet gestitched ) ... de anderzen zijn vroeg of laat gevolgd ... nu zien we dat de new kid on the block het meest innovatief en de meeste durf aan de dag legt ... Sony ... denken we bvb aan hun laatste generatie CMOS sensors ... in het pro segment kan je moeilijk het verschil in high ISO negeren tussen de 1DIV en de D3s gemeten door DxO Labs http://www.dxomark.com/index.php/Cam...(brand2)/Nikon
            Ben en blijf Canon gebruiker ... je bent er een beetje mee getrouwd ... en het lenzenassortiment bevalt mij nog altijd het beste

Comment

Working...
            X