Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overstappen van Fuji S5 naar Nikon D7000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: overstappen van Fuji S5 naar Nikon D7000

niet persé,
    als je een bredere lens gebruik is met het juiste diafragma nogal snel alles scherp he.

ps: filmen met een dslr kan best wel mooi resultaat leveren.
    de laatste reeks uit de serie 'House MD' zou met een canon 5D mkII gemaakt zijn.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      niet persé,
      als je een bredere lens gebruik is met het juiste diafragma nogal snel alles scherp he.

ps: filmen met een dslr kan best wel mooi resultaat leveren.
      de laatste reeks uit de serie 'House MD' zou met een canon 5D mkII gemaakt zijn.
      Dat betreft de season closure van seizoen 6. Ik heb de blurays net binnen en ga het de komende zomervakantie nog eens goed bekijken
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

het is dus de Nikon D7000 geworden !
        eerste indrukken zijn geweldig, vooral het bekijken van foto op toestel tov Fuji S5.
        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
          het is dus de Nikon D7000 geworden !
          eerste indrukken zijn geweldig, vooral het bekijken van foto op toestel tov Fuji S5.
          Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe de foto's eruit zien op je computer, en of je problemen met scherpte hebt. Misschien wil je een keer een plaatje posten hier?
          Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

Comment

hoe doen kleuren en DR het?
            vervangen is bij mij nog lang niet aan de orde, maar aangezien fuji geen nieuwe DSLR's meer uitbrengt, zal het er op termijn toch van komen. Tegen dan ga ik er vanuit dat nikon al aardig wat verbeterd is tegenover nu, maar toch.

voor filmen gebruik ik een filmcamera dus dat heb ik niet nodig
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Working...
            X