Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 330

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Alpha 330

    Hallo allemaal

    ik heb een ongeveer een jaar geleden een sony alpha 330 aangeschaft, alles goed en wel, maar ik heb hem per ongeluk laten vallen (niet hard)
    Maar nu als ik foto's aan het nemen ben dan geeft hij na een paar foto's trekken "camera error" en dan kan ik niets meer doen dan de batterij er even uit te halen en terug te steken. Maar of het aan de batterij ligt weet ik niet, want van de week was ik foto's aan het maken zonder geheugenkaartje en dan bleef hij trekken (zonder errors aan te geven)

    iemand raad?

  • #2
    Re: Sony Alpha 330

    In België is een garantieregeling van 2 jaar. Terug naar de winkel waar je hem kocht en laten nakijken.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: Sony Alpha 330

      Inderdaad, of afhankelijk van waar je woont, rechtstreeks naar een officiële Sony-hersteldienst ermee (zoals Videp). Op die laatste manier gaat het gewoonlijk het snelste en goedkoopste omdat er geen tussenpersoon betrokken is.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Sony Alpha 330

        oke, bedankt voor de snelle reacties

        Comment


        • #5
          Re: Sony Alpha 330

          Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
          In België is een garantieregeling van 2 jaar. Terug naar de winkel waar je hem kocht en laten nakijken.
          Garantie na laten vallen????????????
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Sony Alpha 330

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Garantie na laten vallen????????????
            mja, dan zal ik niet mogen zeggen dat ik hem laten vallen heb, toch?

            Comment


            • #7
              Re: Sony Alpha 330

              Oorspronkelijk geplaatst door little_devil Bekijk bericht
              mja, dan zal ik niet mogen zeggen dat ik hem laten vallen heb, toch?
              zolang er uiterlijk niets aan te zien is dat je hem hebt laten vallen, kun je gewoon zeggen dat sedert een paar weken deze foutmelding geeft.

              Comment

              Working...
              X