Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Over de camera's (buiten de s9100) weet ik niet zo veel, ik zou eens voorstellen, als die timelaps functie belangrijk is, camera's te zoeken met deze functie en daar dan reviews over te lezen.
Is niet zo belangrijk , maar denk wel dat het plezand is van tijd tot tijd.
Dit is toch ook een functie bij de s9100? samen met de slow motion.
Hoe valt dit toestel je persoonlijk mee?
Ik lees hier veel positieve reviews van maar ook negatieve , zoals het opladen van de batterij , en dat deze nogal snel leeg is.
Naar weeral een paar dagen te hebben liggen zoeken .
Gaat de voorkeur nog steeds naar de s9100
Maar ook de p300 en de sg95
Iemand hier ervaring ?
De Panasonic Lumix DMC-LX5 lijkt mij ook zeer goed , maar deze heeft dan de snelle opnamen en de slow motion niet .
Jammer anders was het zeker dit toestel geworden
@ Eitje ,
thx , ga er nog eens over denken , ben nog niet volledig overtuigt
camera dient vooral om mee op reis te nemen , als ik dan met een tweede batterij moet gaan rondsleuren..
@ ruben, ziet er heel mooi uit, maar heb op het moment geen laptop
en ga mijn grote kast niet in de auto sleuren :à
voor de rest niemand die mij kan verder helpen? pleaseeeeeeeee
Comment