Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb al bestellingen geplaatst bij cameranu.nl , redcoon.be , pixmania.be , ...
Nog nooit problemen gehad, zelfs eens een naaimachine voor ons madam gekocht via pixmania.be ... geen problemen, top ...
Ik heb mijn camera online gekocht bij Sudio 73, wegens het grote prijsverschil met de winkels hier. Geen problemen gehad met de levering, alles werd in een optimaal beschermde doos geleverd zodat er niks mis mee kon lopen.
Als het prijsverschil groot is, zou ik zeker niet twijfelen.
Canon 6D en 5DM3, Canon 17-40 F4, 24-70 F2.8 en 70-200 F4 L IS
Bestel voor 95% online, nog nooit problemen gehad.
Onlineshops waar ik bestel zijn , Digicamshop, Cameranu.nl en Kameraexpress.nl,
heb nu ergens gelezen dat ze al een filiaal hebben in Belgie(KameraExpress)
Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D
Me to, maar er kan natuurlijk altijd wat gebeuren.
grt,bouk.
Zelfs dan is cameranu.nl goed, mijn pakketje met body en lens was/is foetsie bij TNT, cameranu heeft gewoon alles opnieuw gestuurd omdat ze van mening zijn dat ik niet zo lang hoef te wachten, met het verzoek dat, mocht het eerste pakketje aangeboden worden, ik het dan moet weigeren. prima service dus. pakketje is nu al enkele weken kwijt.
Comment